Și seara când ajung acasă și sângele-mi curge șiroaie pe lângă ureche de la pumnul pe care mi l-ai tras când am îndrăznit să te întreb dacă ieșim mâine,mă privesc în oglindă și încă o dată simt în fiecare vânătaie dragostea imensă ce mi.o porți.
Încă am în minte amintirile primelor noastre întâlniri… Un câine se apropia fioros de mine,și tu,ca un erou,ai aruncat cu pietre în el,dar ai nimerit exact în dintele meu și mi l.ai spart în mii de bucățele…
Am păstrat o bucățică alături de primul trandafir desenat pe o foaie de caiet călcată în picioare pe care mi l-ai oferit…
Mai știi tu oare când eram în acea scară de bloc,tu cu vecina ta vă sărutați ,iar eu țineam ușa deschisă să nu intre frigul pe sub ea?Și când eu simțeam că îmi îngheață sângele în rana pe care mi.ai făcut.o cu cuțitul în încercarea de a îmi tăia antebrațul,am îndrăznit să plec pentru o secundă spre voi.Dar m-a întors telefonul pe care mi l-ai aruncat în cap și mi l-ai spart,pentru a 3a oară,în același loc..
Mă iubești,o simt din plin!
O simt în durerea imensă ce îmi străpunge limba pe care ai stins cu o seară în urmă 5 țigări,dar asta e iubirea,nu?Să îl ajuți pe cel de lângă tine..
Și mă gândesc la tine chiar și când merg la baie,pentru că vânătăile de pe picioare nu mă lasă să fac doi pași fără să-mi amintesc seara în care nu am avut credit să îți dau să o suni pe fosta ta ,și m-ai bătut cu ștecherul de la uscătorul de păr cu care încercasei să mă electrocutezi când făceam duș,cu câteva zile în urmă…
Îți simt dragostea în fiecare os al trupului,pentru că mă dor toate de înnebunesc,majoritatea fiind încă fracturate de când nu știai cum să traversezi mai repede,și m-ai aruncat pe mine în fața mașinii..
Ah,cât ne putem iubi,sper să dureze o veșnicie toată povestea noastră..
Deși tu probabil acum te fuți cu una din vecinele tale de la 3,știu că tot la mine îți este gândul,și la cei 1000 de RON pe care trebuie să ți-i dau până mâine ca să plătești amenda pentru că ai vărsat bere pe un perete din restaurant,și ai folosit părul meu ca să ștergi.
Și nu pot uita faptul că tu m-ai făcut femeie,cu puțin ajutor din partea unei sârme ghimpate din gardul vecinilor și lemnul de la bancă.
Forever
😡
Închei prin a spune că te iubesc cel puțin la fel de mult cât mă iubești tu pe mine.