Detest genu’ de fete MOARTE la modu’ grav după un băiat.Gen.. fane?!

Să mă explic.

Îți place de un tip.Și suferi și suspini că nu te bagă’n seamă,chiar dacă atunci când ești în preajma lui nu-i spui nimic ”de emoții”.Te masturbezi cu gândul la el (da!) și spui tot felul de tâmpenii gen ”vreau un tort în formă de limba lui X” ,chestii tâmpite,ilogice,înțelegeți voi.

Ce nu înțeleg eu.. dacă îți place în pula mea de un tip de ce nu’i spui și lui?Sau ce de nu faci ceva?Rămâi cu visele și cu iubirea în secret… wtf…

Mie când mi-a plăcut de un tip am făcut ceva,am flirtat cu el,am căutat orice pretext să-l văd,am făcut imposibilul (exagerez) să-l am măcar o seară (nu mă refer la futut,mă refer la săruturi,chestii) și am rămas cu conștiința împăcată.poate nu putem fi împreună,dar cel puțin l-am ”avut” pentru mine câteva clipe..și asta mă mai consolează…

Și asta ca un P.S. pentru o ”fană” : you will never have him