http://www.onbux.com/?r=xhellgirlx

Am văzut chestia asta pe un site și m-am gândit să încerc și eu.. Tot ce trebuie să faci e să dai click pe bannerul de mai sus și să te înregistrezi.”Șmecheria” e să dai click pe reclamele pe care te pun ei (nu iei viruși,nu nimic) și să aștepți vreo 20 de secunde,apoi să dai click pe litera pe care ți-o arată.Și primești 1 cent.Poți să dai click pe maxim 4 reclame pe zi,deci 4 cenți pe zi,și faci și tu același lucru ca mine,îți faci referrali direcți,adică persoane care se înregistrează pe site prin intermediul tău..Presupunem că ei dau click pe 4 reclame pe zi,tu câștigi 2 cenți.. e destul de drăguță toată treaba,important e ca voi să fiți oameni serioși,să dați click zilnic pe 4 reclame.. Poți să ai maxim 80 de referrali direcți,deci presupunând că îi ai și că atât tu cât și ei dați click zilnic,câștigi în jur de 160 de lei pe lună.. Nu sunt mulți,dar totuși,e ceva..
ÎNREGISTRAȚI-VĂ ȘI DAȚI CLICK ZILNIC,veți avea numai de câștigat.. eu încerc de azi,dacă mă ajutați,și veți fi la rândul vostru ajutați,veți avea numai de câștigat..
Mersi mult😀

Later edit:nu mă lasă jafu ăsta de wordpress să pun link-urile (probabil ca să nu facem noi,ăștia cu blog gratuit,bani). So.. onbux.com/?r=xhellgirlx copy-paste it😀