Câți dintre cei care citiți acum aceste rânduri nu aveți măcar un piercing sau un tatuaj?Măcar încă o gaură în ureche?Nu?Dar ați vrea?
De ce credeți că lumea din jur nu prea are pierce-uri,pentru că nu vrea sau pentru că nu poate?Și prin ”nu poate” mă refer la faptu că nu îi lasă părinții?
Acum pe bune.Dacă vrei ceva,faci acel lucru,indiferent de părinții tăi.E alegerea ta,e corpul tău,iar ai tăi nu au ce să-ți facă pentru că ți-au găurit nasu,buza sau altceva..
Să zicem că vrei un pierce.La fete,arată bine în buză,în limbă,în buric(DOAR dacă ai abdomenul cât de cât plat,că dacă îți curg șuncile pe tine arăți penibil cu pierce),rareori în nas(majoritatea pițipoancelor au în nas),iar la băieți în buză limbă și sprânceană..
Cel mai ușor pierce de întreținut e cel din buză.. și de dat la fel,pentru că nu te doare.Mda,ți se umflă buza puțin,dar trece în câteva zile și nu ai probleme cu gaura dacă nu o ”zgârmi”,umblii cu mâinile murdare la ea etc..
Dacă vrei pierce în buză te duci la cineva care știe să dea(nu mă laud,dar primul pierce pe care l-am dat,nu mie,a fost dat perfect),ca să nu ți-l dea strâmb sau prea jos,prea sus etc..Te asiguri și tu că ăla s-a spălat pe mâini,îți trebuie doar o flexură,un pierce și gata.Prima dată cumpărați-vă pierce cu tijă LUNGĂ(de buză,nu d-ăla industrial),pentru că o să vi se umfle buza și dacă băgați din prima tijă scurtă o să aveți probleme gen puroi,o să vă doară,etc.
Nu scoateți pierceu în primele luni de când vi l-ați dat.. pentru că el se vindecă în acea perioadă,și mai ales în primele zile gaura se astupă foarte repede..
În limbă e mai greu de dat,la modu că poate nimerești un fraier care ți-l dă prea nu știu cum și nu mai simți dup-aia gustu mâncării.. Și trebuie să stai și tu cuminte că dacă te miști când îți introduce flexura ți-l dă strâmb..
În buric e și mai periculos,cel mai bine dacă vrei cercel în buric te duci la salon(prin salon nu mă refer la un jeg de apartament la parteru unui bloc),dai un ban da știi că nu te riști așa mult..O să vă spună ăla p-acolo că nu trebuie să intre apă la el,eventual vă pune un bandaj,ceva..
Ideea e că,dacă vă hotărâți să vă ”găuriți”,nu trebuie să ascundeți pierce-urile de părinți(așa am făcut și eu la început,și am regretat,pentru că mama nu m-a dat afară din casă când a aflat și nu m-a bătut sau ceva),o faceți pe riscu vostru..
Dar dacă știți că nu sunteți în stare să aveți grijă de un pierce nu vă mai dați..Sau să vi se întâmple ceva la el că nu știu ce rahat i-ați făcut voi și să dați vina pe omu care v-a dat gaura.. Nu!
Și nu vă lăsați pe mâinile oricui,nu folosiți o flexură deja folosită de altcineva că puteți lua sida,etc etc.
Apropo,nu oricărui om îi stă bine cu pierce-uri.Dacă aveți ditamai nasu,de atunci când faceți pluta strigă lumea ”fugiți,rechinu”,nu trebuie să scoateți în evidență chestia asta printr-o gaură în el..
După părerea mea,găurile din ureche nu se pot numi pierce-uri,adică ălea din lob..Ălea sunt doar niște găuri în plus..Oricum,mie mi se pare chiar nașpa să ai decât o gaură și nici în aia să nu porți cercei..Eu am 6 găuri într-o ureche și 2 în cealaltă,și o să-mi mai dau când o să am cercei..
Voi ce părere aveți de pierce-uri ?