Mi’e dor de.. vară
Mi’e dor de.. mare
Mi’e dor de.. NOI
de tot ce a însemnat vreodată noi.De tine când erai tu,de mine când eram ceea ce nu mai sunt acum.De tine când făceai ce’ti dicta inima.De mine când nu’mi păsa de cei din jur.De noi cum ne uitam unul la altul şi ştiam amândoi ce vrem,dar niciunul nu spunea.De tine când mă sărutai,de mine când mă prefăceam că nu’mi place,de tine când reuşeai să mă faci să’ti arăt că îmi place.De felul cum sărutai,chiar dacă atunci mi se părea copilăresc.De mine cum te priveam şi nu îndrăzneam să spun nimic.De tine cum mă ţineai în braţe,de mine cum mă cuibăream acolo..De tine când nu mă mai lăsai să plec,de mine când ascultam cum te milogeşti de mine să rămân.
__________________________________________________________________________________
Nu mi’e dor de.. toamnă
Nu mi’e dor de.. ploaie
Nu mi’e dor de.. NOI de acum..
de tot ce înseamnă noi de’acum.De tine când nu mai eşti tu,de mine când sunt ce sunt acum.De tine când nu faci ce’ti dictează inima.De mine când îmi pasă de cei din jur.De noi cum ne uităm unul la altul şi ne mutăm privirea,cu indiferenţă.De tine,când nu vrei să mă săruţi,de mine când mă prefac că nu vreau nici eu,de tine când reuşeşti să mă faci să înţeleg că mi’ar plăcea.De felul cum nu mă săruţi,care nu ştiu dacă mai e copilăresc sau nu.De mine când te privesc şi nu îndrăznesc să spun nimic.De tine când mă ţii în braţe,doar pentru că e prea frig,de mine cum îmi place acest lucru nesemnificativ.De tine când îmi spui să plec,de mine când o fac fără să’mi mai pese.