Am atâtea de spus da nu mă simt în stare să spun.. În mintea mea e .. o mare salată de fructe,legume și carne și pește și ce mai vreți voi.. Nu mai înțeleg nimic..
Creieru-mi spune ceva,inima-mi spune altceva,conștiința mea(asta în caz că am așa ceva) vrea cu totul altceva,nu pot să mă hotărăsc dacă îmi place de cineva,dacă am uitat pe altcineva și tot așa..
Și aici intervin și ei,pentru că frate,nu poți să uiți o persoană dacă vine și se bagă în seamă cu tine,și vorbește frumos,eu una nu pot.NU POT!
Sau dacă vezi altă persoană zilnic,și știi totuși că aveți niște amintiri împreună,și numai în ochii lui vezi trecutu pe care ai vrea să-l dai uitării,n-ai cum.N-AI CUM!
Și mai sunt melodiile ălea idioate triste,care îți aduc aminte de TRECUT,de toți foștii morților lor..Asculți un vers și zici în gând ”coaie,uite,versu ăsta mi se potrivea mie cu X” .. E nașpa..
Dar cel mai de căcat mi se pare când se bagă în seamă cu tine..pentru că tu vrei să-l uiți,habar n-ai ce crede el despre tine,dar se poartă frumos,și asta te enervează pentru că UIȚI CĂ VREI SĂ-L UIȚI..
Am scris destul cred.. nu știu,nu mai am povești,nu mai am vizualizări d-alea gen 2000 pe zi..nu prea îmi mai citește nimeni blogu dar poate e mai bine.. scriu pentru mine în primul rând.. cum aveam jurnalele alea prin generală,de care mă sperii când le citesc și îmi zic ”Coaie,eu chiar am făcut asta?!?!?!”.. trecem peste..
Dar nici trecutul apropiat nu mă mai reprezintă,înainte stăteam în spate la teatru atâțiaa,sau în Chitarre,nu mai aveam loc la mese.. acum nimic nu mai e ca înainte..
Și cu mutarea asta la liceu,e mai bine că mă trezesc mai târziu.. dar și la fostu licei era bine.. chiar mi-e dor de colegi(unii) și plus că aveam toată după-masa liberă.. mai greu cu trezitu,că asta a fost problema..
În fine.. închei acest post,mă stresează soru-mea să facem popcorn..😀