Dama de treflă.Mai pe scurt eu.
De ce?
Nu știu dacă credeți în așa ceva,dar cu siguranță ați auzit de ghicitul în cărți.De regulă,se ghicește în tarot,dar,de asemenea,se poate ghici și în cărți de joc normale.Eu știu să ghicesc în cărți normale,așa că o să vă explic ce înseamnă această damă de treflă.
Dama de treflă este o fată/femeie cu părul brunet.Eu sunt brunetă,și atunci când ghicesc în cărți,aceea este cartea mea.
Dacă sunteți curioși care este cartea voastră,o să vă explic puțin mai scurt..
Nu toate persoanele ghicesc așa în cărți,așa că nu începeți să-mi strigați că greșesc.
Dama de inimă roșie(cupă) este o fată/femeie șatenă,cu ochi căprui.
Dama de inimă neagră(pică) este cu fată/femeie cu ochii verzi/albaștrii sau blondă.
Dama de caro(tobă,romb) este o fată/femeie mai blonduță,sau mai grasă.

Asta este valabil și la valeți,popii pot avea și alte semnificații (gen popa de pică-om cu uniformă schimbată,polițist de exemplu) iar celelalte cărți nu le voi explica pentru că nu dau ”cursuri” gratuite de ghicit în cărți.

Ghicitul în cărți nu se învață,”se fură”,așa că deschideți bine ochii și urechile atunci când vi se ghicește..

Revenind la dama de treflă , cartea care mă reprezintă pe mine chiar foarte bine,pentru că mai detaliat,este vorba despre o persoană brunetă,slabă și cu ochi căprui/negri, pur și simplu e ca un alter-ego.. nu știu cum să vă spun.Poate sunt ciudată dar iubesc această carte,îmi plac cărțile de treflă,în general,ele înseamnă banii,iar eu sunt foarte materialistă,nu pot să explic.. Iubesc banii,sunt ”disperată după bani”,sunt extrem de fericită când găsesc bani pe jos sau fac rost de ei foarte ușor,gen merg la bunici sau tot așa.. Banii fac pământu să se-nvârtă ,este foarte adevărat acest lucru,fără bani nimic n-ar merge cum trebuie,fără bani nu exiști,părerea mea..