adolescenții care se ascund de părinți,gen îi mint la modu grav.Dau un exemplu: tu fumezi,dar doar pe afară,ai tăi nu TREBUIE să știe că fumezi.. de ce?! De ce te temi de reacția lor?Mai ales dacă ei sunt fumători?De ce,ți-e frică (,) că te vor pedepsi sau ceva?Ce ar putea să-ți facă?Mai bine să afle de la tine decât de la alții.. Sau de ce vă mințiți părinții că sunteți ”în cartier”,iar voi sunteți la vreo douăj’ de minute distanță de casă?Cu ce vă ajută?Vă simțiți mai bine dacă mințiți?
Ai mei știu că fumez țigări,că fumez și altceva,și nu,nu sunt de acord cu asta.. dar asta nu înseamnă că mama nu mi-a cumpărat niciodată țigări.. Din contră. E viciul meu și dacă tu,ca părinte,nu poți accepta faptul că eu fumez,ce fel de părinte ești?
Nu înțeleg de ce se uită lumea ciudat la mine când le spun că ai mei știu că fumez,mă lasă afară cât vreau,etc..Nu sunt adoptată,asta v-o spun sigur,pentru că la câte certuri am avut cu mama și la câți nervi i-am făcut.. sigur s-ar fi ”scăpat”..Ai mei nu sunt perfecți,sunt groaznici.Dar mă mulțumesc cu faptul că-mi dau bani fără să fac nimic,mă ”lasă” să fumez și nu fac gură dacă stau mult afară (acum depinde de zi).
Eu discut cu mama,într-o zi chiar am vorbit despre droguri și am învățat-o să ruleze,știe că am fumat și eu,dar nu așa des,la modu că eu nu sunt o din-aia care nu poate să stea afară fără un plic de chill sau platinum în buzunar..
Oricum,nu câștigați nimic dacă vă mințiți părinții în legătură cu fumatul sau chestii gen.Pentru că,deși maică-ta nu știe că fumezi,tu o faci,deci te distrugi oricum,indiferent că ea știe sau nu.Măcar spune-i.. asta dacă nu e una d-aia de la mănăstire și te închide cu 3 lacăte în casă sau îți aruncă țigările..