Îmi dau lacrimile la modu grav când mă gândesc la cât de perfect e vara..Vara poți fi cine vrei tu să fii,vara stai afară până la cât vrea mușchiu tău(pe căldură!),vara nu trebuie să consumi gazu’ la brichetă doar ca să aprinzi o țigare și nu poți,de vânt/ploaie..
Vara nu ți se strică freza,pentru că vara nu plouă,vara nu e frig,vara te arată așa cum ești tu.. nu înfofolit cu enșpe mii de fulare și geci groase și tot tacâmul..
Vara.. God,nu am cuvinte.. vara,vacanța de vară.. e cel mai de preț cadou pe care l-am putea primi.. Vara colindăm terasele,cluburile,vara toată lumea e mai prietenoasă,vara n-ai nicio grijă.. vara pleci la mare.. vara e totul.
Și nu vă înțeleg,prieteni,cum să spuneți că vă plictisiți în vacanța de vară?Nu aveți un grup de amici cu care să colindați orașu?Sau sunteți genu.. ”io stau în casă și citesc,n-am prieteni,n-am nevoie” ?
N-o să vă înțeleg niciodată.
Până la urmă,vară nu mai e,dar profităm și de toamnă așa cum putem noi mai bine..
Vă iubesc pe toți cei care-mi faceți ziua mai plăcută .