În speranţa că vreun profesor îmi va citi vreodată blogul,aş vrea să vă adresez o întrebare pe care n’am avut ocazia să le’o pun şi profesorilor mei: ce aveţi cu noi,elevii „altfel”?!
Mă refer la faptu că avem pierce-uri,freze „diferite” şi tot aşa.. Poate ne îmbrăcăm mai ciudat,dar,hei,creierul nostru se află undeva mult mai sus de pierce-uri,haine şi tatuaje..
Chiar dacă suntem altfel,creierul e acelaşi.. Nu,nu avem modificări de comportament doar pentru că ne dăm câteva găuri în plus în ureche.. voi gândiţi absurd şi primitiv !
Cică „nu e ţinută de şcoală”.. păi cum vine aia?Că doar n’am venit „în curu’gol”,doar ne’am tapat puţin părul sau ne’am luat pantaloni „rupţi”.. Adică,nu suntem lipsiţi de bun simţ,nu venim cu sfârcurile şi bucile la vedere..(nu zic cu tzatzele la vedere,pentru că se văd oricum)..doar avem un tatuaj acolo,un cercel acolo..
Şi pe bune că nu le scoatem.Eu una nu.N’o să renunţ la pierceu` meu pe care îl am de mai bine de un an,nici la cerceii mei pentru care am suportat dureri înfiorătoare când mă loveam sau ceva.. Nu!
Nici paru’ n’o să’l las ca „lins de vacă” doar pentru că nu vă convine vouă.Nu pot fi normală,asta e.. Nu pot să’mi las paru’ aşa cum e,nu tu fixativ,nu tu ceară,nu tu gel,nu nimic.. Nu pot să mă îmbrac intr’un tricou pe care să scrie „Iubesc şcoala”,eventual,sau mai rău,în uniformă.. Nu sunt că ceilalţi,aşa că de ce m’aş îmbrăca la fel ca ei?
Nu o să îmi iau nişte blugi cu talie înaltă şi pantofi doar ca să ziceţi voi.. „a da,e decentă,o lăsăm în pace”.Nu şi iar nu !
Să vedem ce’mi puteţi face.. că nu scrie în regulament că nu ai voie cu curele cu ţinte şi blugi rupţi,nu?