Invitat special: GuessWho

Preț bilet : 18 lei

Locație: CS


Până acum mă plângeam că GuessWho și Spike nu vin în Craiova în reTU-r.Și,ca o ironie a sorții dacă pot spune așa,GW vine la mine la bal.Și mai ironic e că era să ”ni-l ia Buzeștiu”..Adică nu știu dacă e stupid,dar toate 3 se leagă.. Am fost în Buzești,dacă aș fi rămas acolo normal că mi-aș fi dorit să vină GW în liceul meu,dar sunt în Cuza și el cântă la balul meu,ceea ce nu poate fi decât minunat.

__________________
Știu că nu prea am mai scris pe blog,asta nu înseamnă că învăț sau gen,dar am fost destul de ocupată.. În week-end am ieșit în oraș,n-am avut timp să stau pe net.. Și nici acum n-am nici cea mai vagă idee ce ar trebui să scriu.. uhm.. m-am vopsit negru-albăstrui,am scăpat de vârfurile portocalii care deja începuseră să mă enerveze.. acum sunt stresată de faza cu uniforma,că n-am și trebuie să improvizez..
Poate mai scriu deseară ceva,până atunci,distracție plăcută pe la școală și pe unde mai ieșiți voi..