Dac-aș putea să dau timpul înapoi și să schimb ceva aș face-o !
Ce să fac dacă te iubesc?
Ce să fac dacă nu pot să distrug zidul ăsta de ură care ne desparte?
De ce nu poa’ să fie bine?
De ce nu e suficientă iubirea?
De ce fiecare clipă de fericire trebuie s-o plătești în lacrimi?
De ceee??
De ce vrem mereu să ne întoarcem în trecut și să schimbăm ceva?
De ce facem greșeli pe care le regretăm și le plătim cu suferință?
De ce spunem mereu ”Las’că trece..”?
De ce să treacă?
De ce dracului nu putem să facem ceva și să lăsăm jegu ăla de trecut în urmă?
De ce nu trecem peste?
De ce ne doare atât de mult?
De ce ne gândim mereu ”Ce bine ar fi fost dacă..”
De ce ”ar fi fost”?
De ce nu poa’ să fie?
De ce nu dăm dracu trecutu,și tot..?
De ce avem resentimente?
De ce nu putem fi fericiți pentru că nu ne lasă TRECUTUL?
De ce nu întoarcem o dată pagina?
De ce nu recunoaștem ce simțim?
De ce ne ascundem?
De fapt,de cine?!
Oare ne e rușine de alții,sau,de fapt,de noi înșine?
De ce ar trebui să ne fie rușine cu propriile sentimente?
De ce vrem amândoi dar niciunul nu face primul pas?
De ce ne prefacem că ne detestăm dar atunci când închidem ochii îl vedem pe celălalt lângă noi?
De ce ne visăm mereu unul pe altul?
De ce vrem să ne uităm unul pe altul cu cele mai nepotrivite persoane?
De ce fiecare nouă ”iubire” ne face să ne dăm seama că ne vrem unul pe altul din ce în ce mai mult?

De ce nu există limită de caractere la blog,să nu mai scriu atâtea aberații?
De ce nu pot să-ți spun ție asta,și o scriu aici doar ca să vezi tu?
De ce,totuși,nu vreau să vezi tu?
De ce presimt că te vei simți în postul meu la început,dar apoi vei spune ”nu e mă vorba de mine..”
De ce?!?!

Am mult mai multe de spus.Dar ar dura zile întregi..
Și nu am chef să dau explicații și nu știu dacă aberez la modu grav,nu știu dacă chiar simt tot ce am scris aici dar asta mi-a venit să scriu și nu mai pot să apăs încontinuu BACKSPACE.
Ctrl+Alt+Delete.. shutdown!CLOSE..