Bem și fumăm pentru că ne place,nu ca să ne vadă alții!
Păi așa e.. n-am băut niciodată doar pentru că era X sau Y de față.. am băut pentru că așa am vrut.Nu sunt genul care să se ducă într-un local și să ceară bere doar pentru ”impresie artistică”.Nu.Dacă beau o fac pentru că îmi place,oricum nu mi se pare cine știe ce să ai o bere într-o mână și o țigare în cealaltă,e chiar banal.
La fel și cu fumatul..Păi ori fumezi pentru că îți place,ori nu mai fumezi.Nu contează că toți prietenii tăi fumează,nu trebuie să te apuci și tu ca să fii ca ei.Eu când m-am apucat nu aveam niciun prieten fumător.
Și nu suport oamenii care stau într-un grup de fumători,trag și ei din țigare ca să fie ”pă trend” și apoi mestecă pachete întregi de gumă și freacă toate speciile de plante între degete ca să nu îi miroasă părinții.E penibil..
Dacă faci un lucru,fă-l pentru că vrei și pentru că îți place,nu ca să fii ca ceilalți!Te simți mai bine când ești praf după o bere și prietenii tăi râd de tine?Te simți mai bine când tragi și tu un fum și te îneci ca babele ălea de au TBC?