Nu știu dacă vi s-a întâmplat până acum să visați că faceți ceva,și să faceți lucrul ăla și în realitate,exact în același timp în care-l faceți și-n vis.E puțin ciudat…Când eram mică am visat că mă piș și m-am pișat pe mine.
Noaptea trecută mi s-a întâmplat ceva destul de stupid..Am visat că mergeam cu mama și cu soră-mea xu taxi până la Real..care Real era de fapt Mc,în fine,nu asta contează.Ideea e că taximetristul ne cerea 147 de mii pe cursă,când era,de fapt,47 de mii.Eu mă luam în gură cu el și ăla se dezbrăca sau nu știu ce făcea,gen se dădea la soră-mea.Nu știu dacă venea și la mine,dar știu că îi trăgeam un șut cu toată puterea mea,și exact după ce am dat cu piciorul în vis,știu că m-am trezit cu o durere INSUPORTABILĂ exact în piciorul stâng,aproape îmi venea să urlu.Nu știu în ce m-am lovit,dar a bubuit ceva și apoi a început să mă doară îngrozitor piciorul.Eram trează,dar îmi tot repetam că e un vis,că nu se poate,și până la urmă am adormit.M-am trezit azi-dimineață și abia puteam să calc în picior,mă durea pulpa aia ÎNGROZITOR.Am crezut că în încercarea mea de-ai da perversă taximetristului din vis,am dat și-n realitate în caloriferul de lângă pat,dar am refăcut ”scena”,și efectiv nu aveam cum să lovesc caloriferul,era destul de departe..Nici sticla cu apă de lângă pat nu putea fi,aș fi doborât-o și nu mă mai durea așa piciorul.Mai e marginea patului,dar nu știu ce poziție ciudată trebuie să fi avut eu atunci ca să mă lovesc în ea..Deci va rămâne un mister,cert e că abia merg și mă doare îngrozitor și acum.Vise…