M-am săturat de cocalarii ăștia care te abordează pe mess gen ”ești frumoasă,îmi place de tine”,și după ce le dai cu flit încep să te înjure.Un mic exemplu:

Alex Eu: cf pisi?
Ellaaaaa ♥: /:)
Ellaaaaa ♥: ne cunoastem?
Alex Eu: nu
Alex Eu: adica
Alex Eu: eu te stiu din vedere
Ellaaaaa ♥: de unde?
Alex Eu: de prin centru
Alex Eu: ti am vzt hi5u
Alex Eu: si dp te am recunoscut
Ellaaaaa ♥: aa🙂
Alex Eu: si ce zici ca faci printeso?
Ellaaaaa ♥: printesa?/:)
Alex Eu: da
Alex Eu: asa se vorbeste cu fetele frumoase
Ellaaaaa ♥: lol
Alex Eu: imi place de uh zau
Ellaaaaa ♥: /:)
Alex Eu: ce faci fata aia la mine?
Ellaaaaa ♥:🙂
Alex Eu: nu vrei sa ne combinam si noi ma pisi?
Ellaaaaa ♥: nu
Alex Eu: eu vreau
Alex Eu: esti buna rau
Ellaaaaa ♥: treaba ta
Alex Eu: ce rea esti
Alex Eu: ah sa te fut
Ellaaaaa ♥: ai vrea sau ti’ai dori?
Alex Eu: e pai mai visez si io cum faci uh cum ai scris pe blogu ala sau cum se chiama
Alex Eu: visez ca te fut
Alex Eu: da io dupaia
Alex Eu: sunt trist
Alex Eu: ca nu e adevarat
Ellaaaaa ♥: ba esti nebun
Ellaaaaa ♥: =))))
Alex Eu: da mami nebon dupe tine
Ellaaaaa ♥: dadada
Alex Eu: e pai ma pish pe uh dak vb asa orat
Ellaaaaa ♥: =))))))))
Ellaaaaa ♥: =))))))))
Alex Eu: hai fata pisi cand ponem si noi de un fotai?
Ellaaaaa ♥: nu ti se pare ca ai cam multe dorinte?
Ellaaaaa ♥: si cam multe greseli gramaticale?
Alex Eu: nuh
Ellaaaaa ♥: nu *
Alex Eu: mars
Ellaaaaa ♥: sugi
Alex Eu: nu vrei uh sami sugi bastonu?
Ellaaaaa ♥: nu ai asa ceva
Ellaaaaa ♥: hai jet
Ellaaaaa ♥: >:D:P
Ellaaaaa ♥: invata limba romana
Ellaaaaa ♥: :|:|
Alex Eu: invatza sa sogi pwla mai bnes
Ellaaaaa ♥: invata sa scrii
Ellaaaaa ♥: inainte sa incerci sa jignesti
Ellaaaaa ♥: si lasa ca stii tu si pentru mine
Alex Eu: ela catea rea ce esti
Alex Eu: hai pop
Ellaaaaa ♥: =))))))))))))))))))))))))))

E rău să fii și-așa..