Mă apucasem mai demult să scriu niște idioțenii pe care lumea le caută pă gugăl ca să ajungă pe blogul meu.
Alte exemple:

justin bieber gay(28): da,JB ăsta e gay.Nu sunt pe deplin convinsă nici că ar fi băiat.
chill drog (20): Da,chillu’e drog.Se fumează,dar e cam expirat.Mai nou lumea o arde pe katana.
xhellgirlx.wordpress.com (19): de ce ai scrie un link întreg pe Google?!
coaie (12): hmm,cine vrea să învețe anatomia corpului?
hellgirl’s wordexpress (7): îi zice WordPress.
drogurile suntr bune pt orgamism?: Organism îi zice.Depinde de droguri,dacă bagi legale-n prostie normal că nu sunt bune.Și experții spun că 1-2 cuie de iarbă pe zi sunt mai sănătoase decât un pachet de țigări normale.
cum sa ma tapez: Folosește un pieptăn și fixativ.
jocuri cu barbi si gagicu: La 12 ani eu una mă jucam prinselea în spatele blocului.Și apropo,numele lui e Ken.
fericita pentru ca aia e naspa: Mie îmi sună gen: ”actuala fostului meu e o nasoală”.Orice ar fi,nu te simți flatată,dacă a ales-o în locul tău o consideră mai bună ca tine.Pace!
crema decoloranta garnier: Nu încerca pe păr brunet decât dacă vrei morcovi storcoșiți în cap.
forma buza hell girl: Ce imaginație bolnavă..
ce simti cand fumezi kent nanotek gri: Senzația pe care-o ai când tragi aer în piept.Adică mai nimic.
vreau sa te simt in mine vreau sa ma fut: Îți cauți fanteziile pe google?
ce iti face drogurilre: Îți fac,că e mai multe.
de unde cumpar marijuana craiova: Te aștepți să găsești numere de telefon/adrese pe google?Sau ești gabor d-ăla cu patru clase și vrei să prinzi dealeri?
pizda lui claudia: OMG you’re such a freak !
pizda cum se fute: Bagi pula în ea.
spui că mă iubești , dar mă iubești atât: de mult,că dac-ai fi primit un gram de chill sigur m-ai fi vândut.Mda,avem imaginație.
cate tigari sunt in pachetul mic de vogu: E.20 de țigări în orice pachet.

Mai sunt destule,dar n-am chef să le mai scriu.Majoritatea sunt legate de sex/droguri.Gen katana,chill,ninja,ganja,”gangea”,marijuana,iarbă,hașiș,heroină,dependență,trip nașpa,trip șmecher,futai,pizde,pizde virgine,pizde de babe. FREAKS !😐