Nu mai e mult și vin și sărbătorile. Cred că mulți le așteaptă cu drag, vine vacanța, scăpăm de teze, primim cadouri, bem… Totuși, părerea mea e că sărbătorile, mai ales Crăciunul, nu mai sunt cum au fost o dată. Vă amintiți cu câtă plăcere împodobeam bradul când eram mici, ca să ”vină Moșul”? Eram așa inocenți și creduli, dar îmi plăcea mai mult atunci.. Acum nu mă mai port frumos în preajma zilei de 25 decembrie, pentru că oricum mama o să-mi cumpere ce vreau. Când eram mică, însă, mâncam tot din farfurie, mă culcam devreme, vorbeam frumos cu ai mei, că altfel nu venea Moș Crăciun. Și de câte ori nu voiam să-l prind pe ”bătrân” la ”locul faptei”, cu sacul de cadouri, și să-i fur câte ceva.. Dar adormeam înainte ca mama să se gândească să pună cadourile sub brad. Cât mister era pe-atunci, câtă naivitate specifică fiecărui copil.. Era frumos.. Primeam păpuși Barbie și multe dulciuri, probabil copiii din ziua de azi primesc iPhone-uri și laptopuri, de-asta susțin cu tărie că în vremea copilăriei mele totul era mai frumos.. Stăteam toată ziua pe afară, ne băteam cu bulgări, făceam omuleți de zăpadă, iar seara intram în casă și mâncam cozonac și prăjituri delicioase, și ne plăcea, frate! Trimiteam felicitări de Crăciun, cântam ”O, Brad frumos” și făceam serbări la școală. Mi-a plăcut tot timpul Crăciunul, cred că era sărbătoarea mea preferată pe-atunci…
Acum s-a dus tot, frate ! Crăciunul mă deprimă, aș putea spune.. Nu mă mai gândesc ce cadouri voi primi, ci mai degrabă în ce club o să merg sau cum o să mă îmbrac în noaptea aia..
Vorbeam despre copilăria mea și despre nerăbdarea cu care așteptam Crăciunul, ei bine, Revelionul era cu totul diferit. Când eram micuță și petreceam anul nou în familie, cu bunicii, părinții și soră-mea, era oarecum frumos, apoi, când am mai crescut mă certam cu ai mei de fiecare dată când se termina anul, pentru că nu voiam să stau cu ei la masă, să mănânc mezelurile lor, nu-mi plăcea. Mai bine stăteam în cameră și mă uitam la TV. În afară de acum 2 ani, toate Revelioanele le-am petrecut acasă. În 2008/2009 am mers la Cleo, my best friend, acasă, și chiar m-am distrat cu ea, păcat că nu știu de la ce m-am simțit rău pe la 5 dimineața, eram răcită și stătusem în frig toată noaptea, și m-au luat durerile. Dar mi-a plăcut. Anul trecut vorbisem cu niște prieteni să închiriem un local, dar tot acasă mi-am făcut Revu’, și tot cu Cleo. Am stat pe mess, ne-am uitat la filme, am râs, apoi dimineața am ieșit să fumăm, ne-am plimbat pe străzi.. Anul ăsta o să mergem într-un club și o să ne îmbătăm ca lumea, la mine o să fie mai greu pentru că țin la băutură, dar tot vreau să mă îmbăt. Să mă distrez, să fiu la locul potrivit cu persoanele potrivite. Abia aștept.

P.S.: voi unde și cu cine vă veți petrece sărbătorile?