Oare sunt singura care nu e încântată că s-a deschis patinoarul? Sunt singura din toată Craiova care nu știe să patineze? Nu cred..
Ce vă place atât de mult la acel patinoar? Dai 200 de mii ca să îngheți de frig ca un căcat și să-ți rupi gâtul pe gheața aia.. și ajungi acasă cu cel puțin o răceală, dar tu zici că a meritat.. că deh, te-ai distrat. Nasoală distracția.
Am fost o singură dată pe patinoar, anul trecut, și pentru că habar nu am să merg pe role, bineînțeles că nu știam nici să patinez. Cum m-am încălțat cu patinele (pot să spun că sunt niște porcării, lumea ar fi bine să-și aducă de acasă) am zis ”vai, uite, îmi țin echilibru, ce JMECHERĂ sunt”.. dar după doi pași pe gheață, BUF! Da, frate, BUF pe spate, am mai tras și un biet băiat peste mine, de care mă țineam să nu cad. Buun, mă ridic eu, abia, abia, am ajuns la margine, și vin niște prietene, cică să patinăm. ”Nu știu să patinez..”, am replicat eu. ”Nu-i nimic, te ținem noi de mână, să vezi ce drăguț e”.. ”Băi, nu mersi, mi-e frică..”. M-am făcut de râs. Mă uitam în jur: frate, toți știți să patinați? Afară parcă și ningea, eu eram înghețată de-a binelea, nu-mi mai simțeam picioarele, cred că mi se umflaseră, o patină începuse să mă strângă și mă durea spatele îngrozitor. Am stat pe margine ce-am stat, am zis, hai frate, dacă tot am venit hai să patinez.. mă țineam de mână cu cine apucam și mergeam așa, mai pe margine. Într-un timp se făcuse un șir indian și toți patinau unul în spatele altuia, foarte repede. Un tip mi-a întins mâna să vin și eu, și norocul meu că am apucat să mă depărtez, că altfel cădeam ca fraiera pe acolo și mă știa tot orașul.. Am mai stat pe acolo, cred că de-abia așteptam să ajung acasă.. Credeam că mi-au degerat picioarele și că o să mi le taie, extrem de nasol.
De-atunci am decis să nu mai vizitez patinoarul. De 200 de mii mă duc într-un club, la căldură, îmi iau un pachet de țigări și o bere, și mă distrez de minune. Nu stau să îmi tremure dinții în gură.
Poate dacă știam să patinez era altceva, dar eu n-am avut treabă cu rolele/bicicleta/skateu`.. sunt antitalent. Pe bicicletă ce am mai mers când eram mică, dar m-am lăsat de acest sport de când am coborât o pantă de pe lângă velodrom (era asfaltul spart, dar eu am zis că o să trec printre găuri ca-n filme), și am reușit să ocolesc pânp am ajuns jos, n-am mai frânat și m-am lovit de morții mă-sii de bordură. M-am julit cam rău și a venit și un ditamai câinele lup la mine, m-am pus pe plâns și am aruncat bicicleta în pivniță, și acolo a rămas.

P.S: vouă ce vă place la patinoar?!