A nins. Wow. Mare șmecherie. Dacă aș fi scris asta acum 4 ani ar fi ieșit un articol în care mi-aș fi manifestat bucuria. Dar am 17, afară e nasol, și detest zăpada. Cum am văzut că se pun primii fulgi, dimineață, mă rugam să nu se prindă pe jos. Peste vreo două ore, ningea în toată regula. După criza de nervi pe care am avut-o, m-am imbrăcat gros și am plecat la școală. Ajung eu în gară, mă duc să-mi cumpăr țigări, când să mă duc la taxi, BUF ! Am căzut ca retardata. Am înjurat în prostie, m-am lovit rău la mână și de-abea o mișc. Sper doar să nu fie ruptă. Aș înnebuni de tot !
Revenind la ”zăpadă”. E nașpa ! Îți intră căcații ăia de fulgi în toate orificiile posibile, îți fut machiajul și părul. O să îmi iau placa după mine peste tot de-acum. Și alunecă oribil, mai era să cad de vreo 2-3 ori când veneam acasă. Ce v-o place atâta la ninsoare, nu știu ! Hai, când aveam 11 ani era plăcut să mă tăvălesc în zăpadă, dar acum e de căcat, mai ales ”băiata cu bulgări”. Te pomenești cu un căcat de zăpadă în meclă și îți întinde rimelul și toate cele. ”Frecatul” cu zăpadă e cel mai penibil. Vine un pielea pulii ăsta, cu mâna nespălată și jegoasă de la atâta labă, ia zăpada în mână și te freacă cu ea pe față. Îți intră zăpadă în nas, în gură, în urechi, în ochi, arăți ca un rahat înghețat și muistul râde. Râde, frate, îți dai seama ce a făcut el?! A frecat o fată cu zăpadă !
Poate zăpada ar fi frumoasă dacă nu ar mai fi atâția disperați. Dar nu este. URĂSC ZĂPADA !!!