Cică pe Facebook nu erau cocalari.. Din seria ”se scrie..”, vi-l prezint astăzi pe acest ”domn” care mă face ”boccie” doar pentru că îi corectez greșelile.

Unu: ce-ai fa vrei tzigare?^???? vino la mn ca iti dau da te-n-nek

Eu: Prietene, invata sa scrii corect
inainte sa te bagi in seama cu mine
!

Unu: normal nebuna mea k am sters k am si eu stima si respect ce ai vrea sa ma fac de ras
hahahha

Eu: Pai te faci de ras cu ce ai scris tu😐

Unu: pt o femeie k tn
stai lin k stiu sa scriu iubita mea dar stii cum e atrage atentzia numai fetele boccii
o fata adevarata nu atrage atentzia asa
dn orice greshala
proasta mea plina de fitzee esty
hahah

Eu: „fetele atrage atentia” cica stii sa scrii😐

Unu: asa suntem noi craioveni de fel de fapt

Eu: se zice craiovenii

Unu: hahhahaha

Eu: si eu sunt craioveanca, dar eu stiu sa scriu corect

Unu: ce coroplenta mai esty u
hahahaha

Eu: se scrie esti

Unu: bv tie eu nu scriu corect
hahaha

Eu: Adevarul e ca nu mi-as fi dat seama..
si pana acum te laudai ca stii sa scrii :))

Unu: desteapta ce mai fm mata unde te-ai nascut in avganistan de esty asa coroplenta
hahaha

Eu: se zice aFganistan
se zice esti
si ce inseamna „coroplenta”?

Unu: hahahahhahaa ma fc sa rad zaww
ft desteapta in sensul negativ
k ai devenit desteapta peste noapte
hahahhaa

Eu: nu sunt desteapta, am terminat 8 clase cu brio
si stiu gramatica limbii romane, spre deosebire de tine
care esti probabil mult mai mare ca mine, dar habar nu ai

Unu: cati ani ai?

Eu: 7
ani de acasa
si 10
ani de scoala

Unu: aaa credeam k ai 7 ani in clasa a1a
hahah
bv ma buc pt tn

Eu: Pai stai linistit, ca si un copil de clasa I vorbeste si scrie mai corect decat tine

Unu:da msss

Eu: hai sa incheiem aceasta conversatie, ca va deveni prea lung postul de pe blog, si nu mai sta lumea sa citeasca atata

Unu: nu mai conteaza in ziua de azi conteaza bani mai mult

Eu: banii *