Nici nu știu de când n-am mai scris. Dacă stau să mă gândesc bine, ieri am postat o conversație cu un om ”inteligent”, dar tot simt că s-a cam pus praful pe micul meu blog. Mă întreabă lumea când mai postez ceva, o parte din povestea aia, orice.. Eu dau din umeri, e VACANȚĂ ! Nu prea am chef să scriu pe blog, am chef să mă distrez, vinerea și sâmbăta asta au fost perfecte. Mai e puțin până la Revelion și trebuie să-mi caut rochie, alea alea.. nu prea am chef nici de bântuit magazine, dar asta e..
Am remarcat totuși ceva, de când am luat vacanță, chit că nu prea am postat pe blog, am peste 1000 de vizite pe zi.. Oare lumea nu are altceva mai bun de făcut decât să-mi citească blog-ul? N-am nimic împotrivă, citiți după o noapte lungă de dansat în club, după un party, după o beție, dar nu pierdeți timpul aiurea p-aici.. The real life is outside, duceți-vă, distrați-vă, lăsați statul pe internet pentru altă dată.. It’s PARTY TIME !

P.S.: cred c-o să postez partea 39 (parcă) din ”Alcool, dragoste și tutun”..
P.P.S: stau pe blog pentru că sunt foarte obosită și n-am dormit.