și nu calc foarte des pe el. Nu-mi stă-n fire să-mi cer scuze, chiar dacă am greșit. Prefer s-o las așa, rămânem prieteni, sau pa. Prefer să tac. Dar e Crăciun.. da, e Crăciun, și trebuie să fim mai buni. Așa că o să-mi cer scuze, o să las orgoliul deoparte, o s-o fac.. Trebuie s-o fac. Am fost atât de rea, atât de stupidă, am făcut niște tâmpenii care, uitându-mă în spate, sunt penibile. Nu am făcut pe nimeni de râs, în afară de mine. Am fost o proastă. N-am câștigat nimic. Am pierdut un prieten. Sau, ceva de genul. O cunoștință. Un coleg. Nu pot să mă exprim cum trebuie, nu sunt sentimentală de fel. De altfel, nici nu știu de ce scriu, nu contează dacă citește cineva, nu rezolv nimic așa. O să trebuiască să-mi înghit vorbele murdare ce-mi ies pe gură la adresa acelei persoane, pentru că eu nu sunt așa. Ceva din mine nu e așa. Sunt rea, dar am o fărâmă de suflet, foarte mică, ce-i drept, dar important e că există. Nu vreau să fiu așa. Vreau să-mi cer ”iertare”, să mă împac cu mine însămi, să simt că sunt mai bună.. Măcar azi. Măcar de Crăciun. Nu strică să fii bun..

Aș mai avea multe de spus, dar nu am cuvinte, nu le găsesc, n-am unde să le caut. Nu am un vocabular de cuvinte frumoase întipărit în memoria mea, nu am cum să vorbesc frumos, nu am puterea.. Dar măcar apreciază că am încercat. Știi, te-ai purtat prea frumos cu mine. Nu meritam. Altul m-ar fi bătut, m-ar fi înjurat, tu n-ai zis nimic. M-am săturat de atâta ceartă. N-o să-mi cer scuze a doua oară, nu profita de clipa asta de sensibilitate. E prima și poate ultima dată când o să vorbesc așa frumos. Așa că citește de două ori înainte să interpretezi greșit. Poate nu o spun cu cuvintele mele, pentru că nu-mi stă-n fire. Dar gândește-te de două ori la faptul că mi-am cerut scuze, direct și indirect. Iar dacă citești asta, nu te flata, nu te simți important. Dă-ți seama doar că am reușit să-mi dau seama că am greșit.

Postul ăsta nu e despre tine, e despre mine. E despre ceea ce simt, și faptul că reactualizez mereu e pentru că încep să găsesc cuvinte. Și asta nu poate fi decât de bine. Poate..