Ok, dacă știți că mă enervează oamenii care scriu ca niște analfabeți, de ce îmi mai dați add? O faceți intenționat? Din seria ”se scrie..”, avem aici un tip care m-a întrebat dacă eu sunt la avatar, în condițiile în care aveam o poză cu Taylor Momsen.

-» • ZeusS • «-: scz
-» • ZeusS • «-: fara sa vreau
-» • ZeusS • «-: fruiam sa te intreb da esti u in poza asta
Ellaaaaa ♥: nu sunt blonda, nu cant intr’o formatie si nu am milioane de fani, deci, nu.
Ellaaaaa ♥: se scrie „voiam”
-» • ZeusS • «-: scz
-» • ZeusS • «-: ca nu scriu bine
-» • ZeusS • «-: are ceva
Ellaaaaa ♥: cine ?
-» • ZeusS • «-: ca nu scriu bine
Ellaaaaa ♥: are, normal ca are
-» • ZeusS • «-: nu cred
Ellaaaaa ♥: daca nici romana nu o stim..
-» • ZeusS • «-: poi ce treb sa scri neaparat
Ellaaaaa ♥: se scrie „scrii”
-» • ZeusS • «-: corect
Ellaaaaa ♥: pai da, ca am facut si noi gramatica prin clasa a IV a
-» • ZeusS • «-: te mai grabesti
-» • ZeusS • «-: sa scri
Ellaaaaa ♥: si iti ia atat de mult sa pui inca un „i”
-» • ZeusS • «-: una alta
Ellaaaaa ♥: se scrie „scrii”
-» • ZeusS • «-: mama
-» • ZeusS • «-: ma in sc esti
-» • ZeusS • «-: sincer
Ellaaaaa ♥: Cuza
Ellaaaaa ♥: dar nu are legatura
-» • ZeusS • «-: poi de aia
Ellaaaaa ♥: nu e, ca eu am avut in clasa a IX a media 7.60, dar romana tot stiu sa o vorbesc ca lumea
Ellaaaaa ♥: macar atata sa stiu
-» • ZeusS • «-: inteleg
-» • ZeusS • «-: bv
Ellaaaaa ♥: vin turcii peste noi, si noi ce le spunem?! „CĂRAȚIVĂ de AICIȘA”?!
-» • ZeusS • «-: esti fata desteapta
Ellaaaaa ♥: ok
-» • ZeusS • «-: rar mai int…
-» • ZeusS • «-: asea ceva pe cuv…
-» • ZeusS • «-: meu
Ellaaaaa ♥: asa *
Ellaaaaa ♥: pai daca astfel de prieteni ai tu..
-» • ZeusS • «-: asa
-» • ZeusS • «-: ami dai si mie o poza sa te vad si eu plz
Ellaaaaa ♥: se scrie „imi”
Ellaaaaa ♥: ma rog, si te exprimi aiurea
Ellaaaaa ♥: cand o sa imi ceri poza corect, atunci o sa ti’o trimit
-» • ZeusS • «-: pai cum ar treb sa cer
-» • ZeusS • «-: invatam u
Ellaaaaa ♥: dupa o intrebare se foloseste „?”
Ellaaaaa ♥: ssi foloseste cu incredere cratima
-» • ZeusS • «-: aaaaa
-» • ZeusS • «-: nu mai spui nimik
Ellaaaaa ♥: e ca si cum as vorbi cu mine
Ellaaaaa ♥: eu scriu ceva
Ellaaaaa ♥: tu scrii gresit
Ellaaaaa ♥: eu corectez
Ellaaaaa ♥: e aiurea..
-» • ZeusS • «-: ma dragutza trb neaparat sa scriu corect
-» • ZeusS • «-: sa imi dai si mie o poza u
Ellaaaaa ♥: sa iti dau o poza mine?!
-» • ZeusS • «-: ma facusi curios la cat esti de desteapta presupun ca esti si frum….
Ellaaaaa ♥: nu sunt desteapta.
Ellaaaaa ♥: daca stiu sa scriu corect nu sunt desteapta.
-» • ZeusS • «-: imi arati o poza te rog frum…..
-» • ZeusS • «-: am spus si cuvantu magic
Ellaaaaa ♥: dar nu l’ai scris corect, asa ca tot degeaba

Mi-e lene să postez și restul conversației, adică ce va urma. Pe mine mă enervează la culme oamenii ăștia, bre ! De unde ș-atâta deșteptăciune la mine?! Orice copil care a absolvit opt clase ar trebui să știe să se exprime, chiar și pe acest ”mesingiăr”. Mie nu-mi rămâne altceva de făcut decât să vă recomand una bucată DEX, ceva, un dicționar, ceva. Nu știu, mă.