Agitație. Parfum. Mult parfum. Dezordine. Grabă.
Parfum. Zgomotul tocurilor. Ușă trântită. Îmbrățișări.
Frig. Mașină. Frig iar.
Ușă. Muzică. Îmbrățișări.
Muzică. Băutură. Băutură.
Strigăte. Săruturi. Lacrimi de fericire. Băutură. Băutură. Băutură.
Tutun. Dans. Oboseală. Relaxare. Dans.
Răsărit.

Mai sunt câteva ore, ce repede a trecut.. Un an plin de iubiri împlinite și neîmplinite, dezamăgire, dar și fericire, lacrimi de bucurie, lacrimi de durere, lacrimi de iubire, lacrimi de regret. Speranțe, speranțe deșarte.. Săruturi pe ascuns, țigări fumate pe ascuns, școală, certuri cu profesorii, ore pierdute prin baie.. Mare, soare, plajă, distracție, zâmbete, beții..
În 2011, promit să nu mai sufăr, promit să fiu fericită. Promit să nu mai rănesc persoanele la care țin. Promit să profit de fiecare zi și de fiecare noapte, promit să mă îndrăgostesc și să lupt pentru iubire.
Regrete? Da, că nu pot să-mi petrec această noapte alături de toate persoanele care au făcut într-un fel sau altul parte din viața mea. Mi-aș dori să fim toți, și la 12:00 A.M. să urlăm cât putem de tare.. Să ciocnesc un pahar cu toți cei care m-au făcut să zâmbesc.
Îmi vine să plâng. Îmi cer scuze pentru că sunt așa cum sunt, și că mă port oribil uneori. Dar, asta-s eu, și le mulțumesc celor care mă plac așa cum sunt, cu defectele mele, cu tot.
Vă iubesc enorm. Și promit că o să fac tot posibilul să ne distrăm, și că o să trec pe la toți, pentru că datorită vouă sunt ceea sunt. VĂ IUBESC mult, un an nou fericit !!!