Mâine e Revelionul, și pot să spun că am avut parte de toată agitația specifică acestei.. uhm, să zicem, sărbători. Nu mi-am căutat haine din timp, am zis că improvizez eu ceva, că deh, mă descurc. Mi-am pierdut nopțile prin cluburi și zilele dormind, nu mă stresam absolut deloc. Dar de la Crăciun încoace, parcă n-am mai avut parte de odihnă. Dă-i și caută în toate magazinele niște haine elegante, dar nu foarte, care să meargă și de Revelion dar și la alte ocazii, că deh, nu arunc 5 milioane pe o rochie și o-mbrac doar o dată.. (mint, asta fac mai mereu).
Prima dată m-am gândit să mă îmbrac într-un maieu negru, decoltat, pe care mi l-am și cumpărat. Am vrut să-mi caut niște pantaloni drăguți și ceva cu toc, dar lenea a pus capăt planurilor mele. M-am trezit ieri că nu am nici pantaloni, nici tocuri. Am dat o raită prin magazine, poate-poate, oi găsi ceva. Draci. Cizmele care-mi plăceau, lungi, cu toc, alea alea, erau ba prea mici, ba prea mari. Rochie am zis că-mi cumpăr din Terranova, una de-o probasem mai demult, deci n-am căutat. Bun, n-am găsit cizme, m-am dus măcar după rochie, dar parcă nu-mi mai venea atât de bine, aș că am renunțat la idee. Și-așa nu mă simt bine în rochie, nu?! Am tot căutat haine, degeaba. Măcar mi-am luat fond de ten și pudră. După o zi de ”șoping” nereușit, am fugit într-un club și am dansat toată noaptea (mă rog, până la 2 jumate, că mi s-a făcut foame și m-am dus la Mc).
Azi îmi promisesem că mă trezesc devreme, pusesem alarmă la 1, era totul ok. Ca de obicei, n-am auzit alarma. Sau n-a sunat. Am deschis ochii, am apucat telefonul, am citit ”15:43” și am crezut că înnebunesc. Am mai stat 5-10 minute în pat, m-am trezit să fumez o țigară, vine tata. Nu mă stresez, ai mei mă lasă să fumez, dar trebuia să fiu gata în aproximativ 15 minute, să merg cu el să-mi cumpere cizme. Am lenevit, am fumat, am stat pe mess/fb, pe tata l-am trimis după mâncare. A stat el ce a stat, văd eu că se face 17:10, cum dracu’ dau de el?! Îl sună soră-mea, îi zice că ne aștepta la magazin. ”Și ușa cu ce o închidem?” ”Las-o deschisă..”. Mda, logica părinților. Mama e maniacă, mereu îmi spune să nu uit să închid ușa, că vin hoții și ne fură, pe tata îl doare-n.. Rimează.
Mă întâlnesc cu tata, văd o pereche de cizme, cer un 38. ”N-am la ăla 38..”. Ok, soră-mea își cumpără niște cizme, eu mă uit pe-acolo.. văd niște cizme simpatice. ”Uite, ăstea sunt drăguțe”, îi spun lu’ taică-meu, și el se strâmbă și iese din magazin. Îl trimit acasă, mă duc spre tramvai, o sun pe mama, mă trimite înapoi, că-mi cumpără ea cizmele. Mă întorc, în drum spre cizme îmi face cu ochiul o rochiță. Mov cu argintiu, scurtă. Nu mă atrage pe mine movul, dar luând în considerare că mă vopsesc mâine brunetă, am zis că merge. Zic, nu probez acum, mă duc, iau cizmele, vedem după. O aștept pe mama jumate de oră, vine, începe să urle, până la urmă îmi cumpără cizmele. Gri, lungi, cu toc. Mergeau cu rochița ”mea”. Mă duc să probez rochița, hop. Nu-mi stătea bine. Mai probez una albastră, superbă, dar prea lungă. N-aveam timp să o scurtez, așa că îmi pun în cap să mă duc în TRN să-mi iau o rochie. Îi spun maică-mii să-mi schimbe cizmele cu unele negre, că poate nu găsesc ceva să meargă cu gri. Ne ducem noi, ne schimbă aia cizmele, după alerg la tramvai și intru direct în Terranova. Mă uit la rochii, și apoi o văd pe ea, neagră, cu sclipici, fără decolteu. Chestia asta m-a întristat la început, dar după m-am gândit că oricum îmi iau mereu chestii decoltate, măcar de Revelion să ”mă mai îmbrac”. O probez, mă uit în oglindă, o iau. Dar încă nu sunt hotărâtă cum mă îmbrac, parcă nu mă simt așa bine în rochie.
În altă ordine de idei, abia aștept Revelionul.. Sunt curioasă cât o să beau, cât o să dansez și dacă reușesc să mă îmbăt (mă îmbăt cam greu..). Happy 2011 !

Ah, ca un ”p.s.”, alt analfabet în lista mea de mess..

Alex Alexz: da tu ai sida?
Alex Alexz: tu esti cu drogurile
Alex Alexz: situ fumezi
Ellaaaaa ♥: cata logica are tot ce spui, te felicit
Ellaaaaa ♥: nici daca eram cea mai analfabeta persoana din lume nu reuseam sa spun asa ceva, te felicit din nou !
Alex Alexz: ma tulburasi la coaie
Alex Alexz: ma duc sa imi fk o laba
Ellaaaaa ♥: da’mi o data ignore, ma sperie prostia unora
Ellaaaaa ♥: te intrebai eu?
Alex Alexz: nici pula nu tiasi aratao
Ellaaaaa ♥: vorbesti in caz ca ai avea, sau vrei sa’ti zic cum se scrie corect?
Alex Alexz: poi mai bine o sugi corect
Alex Alexz: nu vbsc gramatical
Ellaaaaa ♥: loser, nu te’am intrebat what’s your mother doin’ ..
Ellaaaaa ♥: poti vorbi gramatical?
Ellaaaaa ♥: esti multifunctional tu.. nu ai idee cu ce se mananca limba asta a noastra..
Ellaaaaa ♥: hai ca iti dau eu ignore, esti prea penibil si ma plictisesti