1,853 views. Am publicat postul acela, ”loc de dat cu capul”, și iată rezultatul. Aproape două mii de vizualizări, se pare că sunt mulți curioși, critici, sau prieteni care mă susțin. M-am amuzat pe seama comentariilor. La voi ”critică constructivă” = ”ești proastă, urâtă, n-ai minte”. Lame. De 2 ori lame.
Ca să vă lămuresc pe toți.. Nu mai fumez droguri. Am fumat și etnobotanice, și droguri ilegale, dar nu așa des și nu, nu mă drogam până nu mai știam de mine. Nici nu am băut până am căzut pe jos. Și nici nu mă simt ”jmecheră” că am făcut asta, nici mândră de mine, nicicum. Doar am încercat.
Cel mai patetic lucru mi se pare că cineva vrea să mă ”joace pe cap” pentru că este ofensat de ceea ce scriu eu. E adevărat că aveți dreptul la o părere, dar nimănui nu-i convine să fie făcut în toate felurile, înjurat, jignit.. Mie cu atât mai puțin. Nu cred că am făcut mare lucru scriind povești despre adolescente drogate. Toate au o morală.. Am citit și eu două cărți care chiar mi-au plăcut. Prima este ”Week-end cu mama”, de acolo am tras concluzia că n-o fiu niciodată tentată să-mi bag în venă, și că o să-i ajut pe ”prietenii” tentați de asta să renunțe la idee. A doua este ”Rebela”, povestea unei adolescente care ”face cunoștință” prea devreme cu ”viața de noapte”, cu drogurile, cu sexul.. De acolo m-am și inspirat și am scris ”Alcool, dragoste și tutun”. Dacă scriu despre sex nu înseamnă că și practic. Am 17 ani, am toată viața înainte..
Nu suport afirmațiile de genul ”ești curvă”. Nu sunt. Dovediți asta, și voi fi de acord cu voi. Nici drogată nu sunt. Nici cerșetoare. Dacă am rămas de câteva ori fără țigări și am cerut cuiva nu înseamnă că am cerșit. Nu am obligat pe nimeni să-mi dea o țigară, nu am fost nici nesimțită gen ”Fă, dă-mi o țigară că te bat, că știu că ai!”. Cine a vrut să-mi dea, mi-a dat. E adevărat că mai fac și eu greșeli, dar atunci când corectez pe cineva, o fac spre binele lui. E adevărat și că filmulețul meu e amuzant. Până și eu râd de mine. Dar din greșeli învățăm, nu?

P.S.: sper ca mâine să postez următoare parte a poveștii. Good night and good luck !