De 5 minute stau și mă holbez la pagina asta. ”Add new post” ?! Păi, aș putea începe cu ”sunt bună”. Nu, sună mai bine ”sunt rea”. Sunt. În maxim o oră am distrus o petrecere și fericirea unei fete. Uhm, fericirea de a se uita la un băiat care are prietenă, și ea știe că are prietenă, dar vrea să dea la el, și pentru asta își adună gașca de 5-6 pițipoance să îl dispere. Gooood point. Păcat că fericirea a durat până am intrat noi în încăpere, și după ne-am evaporat la fel de repede cum am venit, dar fără băiatul în jurul căruia se învârteau ele. Suntem bune rău. Suntem rele rău..
Uhm, mi-am reinstalat windows-ul, nu că ar interesa pe cineva, dar simțeam nevoia să mă laud. Mi-am făcut curat în calculator, acum mai lipsește să-mi fac și-n cameră. Next time.
Și, nu în ultimul rând, sunt moartă de răcită. Și pe stop. Dar asta nu înseamnă că stau în casă. Ntz. Nimic n-o să mă oprească să mă distrez. Aș putea să mă distrez și-n casă, chem niște prieteni, râdem, ne uităm la filme.. Dar nimic nu se compară cu nopțile petrecute cine știe pe unde, cu boxele care urlă în jurul tău și cu paharele care se golesc unul câte unul.. Sau nu.