E 3 jumate .. uhm, dimineața?
E vineri noapte, n-ar fi trebuit să fiu acasă.. dar sunt.
Stau pe geam și fumez, sunt doar eu, țigara mea de Kent 8 și o cană cu Cola..
Nu mai ninge, dar în jurul meu văd totul alb.. e frig, dar îmi place..
Stația de taxi e goală, de obicei văd cel puțin o mașină galbenă acolo..
O mașină care livrează pizza gonește pe stradă, probabil cineva chiar se distrează la ora asta..
În seara asta am crezut că voi leșina sau ceva de genul.. Trează fiind de la 11, timpul chiar nu putea trece mai greu.. la școală nu m-am dus, n-am avut chef sau ceva de genul ăsta..
Azi am avut o stare ciudată, de parcă aș fi fumat sau tras ceva.. plângeam, râdeam și urlam în același timp, dădeam cu picioarele în pereți și inima-mi bătea ca nebuna.. Voiam doar o gură de Cola sau Pepsi, dar lenea a fost, ca de obicei, prea mare, așa că mi-am făcut și eu comandă la pizza și-am cerut și suc. Cola, ofc. M-am mai calmat..
Am văzut iar Havoc, genial film. Genială viață.
Uneori mi-e dor să stau afară, sub cerul liber, în frig.
Nu în cluburi, nu la adăpost. Doar în frig. Doar eu și frigul. Înconjurată de prieteni care mă fac să zâmbesc în fiecare secundă..
Sau într-o casă, dar nu a mea. În casa cuiva, eu și alți prieteni care n-au altceva mai bun de făcut. Bere, țigări și .. și un joint, ce mai mergea pe vremuri..
Sau plimbările cu mașina noaptea. Liniștea ciudată a nopții.. Să stau rezemată de mașină și să fumez, apoi să mă întind pe bancheta din spate și să visez cu ochii deschiși..
Suntem adolescenți și suntem plictisiți.
Foarte plictisiți !
Mâine ies în oraș cu siguranță. Azi credeam că cei patru pereți din camera mea destul de mică mă vor înghiți.
Sunt pe stop.
Urăsc să fiu pe stop, zilele astea am avut o stare de căcat și dureri cumplite de mușchi, oase, cap, burtă.. Algocalmine, multe Algocalmine. Tuse. Sunt răcită.
Și plicitisită. Cred că dacă n-am fi plictisiți n-ar mai exista internetul, facebook-ul, mess-ul și chestii de genul. Ești acasă, te plictisești, intrii pe o rețea de socializare și începi să te bagi în seamă. Sau să te dai mare.
Când pui o poză pe facebook parcă cerșești atenție. Când primești like-uri te simți bine. Te plictisești, dai un search pe youtube la o melodie și te întinzi în pat. Apoi deschizi un joc și-ți omori timpul. Ai putea la fel de bine să te culci sau să mănânci, dar lenea te domină..
Lene și plictiseală. 17 ani, adolescență, liceu..
Tutun. Îți ocupă timpul. 5 minute de vreo 20 de ori pe zi stai să fumezi. Asta înseamnă.. 100 de minute? O oră și mai mult de jumătate.. o oră în care ai putea să stai și să nu faci nimic..
Mă gândesc că tot ce facem facem din plictiseală. Râdem din plictiseală. Râdem ca să nu ne mai plictisim. La școală mergem ca să nu ne plictisim acasă. Bem ca să nu ne plictisim. Ne luăm de oameni mai slabi ca noi doar ca să ne ocupăm timpul cu ceva. Ce egoist, dar ce adevărat..
Tot ce scriu acum, scriu tot din plictiseală. Tot ce fac, fac ca să alung plictiseala. E atât de plictisitor ce scriu încât îmi vine să casc. Am căscat. De două ori chiar..
Închei acest post plictisitor pentru că mă plictisesc să apăs pe taste..
De atâta plictiseală, cred c-o să mă culc.
Noapte plictisitoare bună !