Ce pot să fac să mi te scot din cap?
Ce pastilă ar trebui să iau ca să nu-mi mai bată inima atât de tare când te văd?
Cu ce ar trebui să-mi leg degetele atunci când îți trimit un mesaj?
Cum aș putea să-ți uit id-ul și numărul de telefon și tot?
Cum aș putea să uit clipele în care ne strângeam în brațe?
Cu ce ruj ar trebui să mă dau ca să-mi șterg sărutul tău de pe buze?
Cum să nu mă mai gândesc la tine? Cum?!
E împotriva firii mele.. e ceva mai mult decât o scânteie..
Și totuși, de ce nu încerc nimic?
De ce nu îți spun ceea ce cred că simt?
De ce nu am curajul ăsta?
Oare mă tem de un refuz?
Oare tu ce simți?
De ce vorbești cu mine?
De ce mă bagi în seamă mereu?
De ce nu pot pur și simplu să-ți dau delete, cum am făcut cu toți..?!
De ce și acum îmi bate inima?
De ce presimt că n-o să-ți spun niciodată nimic?
De ce mi-e dor de tine?
De ce vreau să te văd?
De ce ?!?!?!