10 jumătate dimineața, telefonul sună și mă trezesc destul de relaxată. Merg încet la bucătărie și-mi fac un capuccino, îmi aprind o țigară și m-așez pe canapea.. Îmi caut telefonul, îmi sun cea mai bună prietenă și bârfim, apoi mă duc în cameră și mă aranjez fără nicio grabă. Cheile de la mașină, parfum, am închis ușa și-am plecat. Cobor cele câteva trepte, pentru că stau la parter și mă urc în mașină, ajung la liceu în maxim 5 minute, nu e trafic. Parchez și intru pe poarta școlii, mă duc la locul de fumat să fumez o țigară, apoi intru în clasă. La ultimele 3 ore plecăm toți și mă duc în barul de lângă școală, la o bârfă, o vodkă, o ceva. Când se întunecă merg la o plimbare cu mașina, mai trec pe la Mc să-mi iau ceva de mâncare, apoi ajung acasă, mă uit la serial și adorm.

__________________________________________________________________________________________
10 jumătate dimineața, telefonul sună și înjur, apăsând instinctiv ”snooze” la alarmă. Peste vreo 20 de minute mă trezesc nervoasă și îmi aprind o țigară pe care o fumez grăbită. Mă sună cea mai bună prietenă, bârfim, în timpul ăsta mă îmbrac grăbită. Nu găsesc cheile de la ușă, înjur, până la urmă fac comandă la taxi și plec. Ajung în 20 de minute la liceu, e trafic. Cobor și intru repede în școală, mă mai duc la baie să fumez o țigară, apoi intru chiar înaintea profesorului. La ultima oră nu vrea să plece nimeni, așa că trebuie să mă cert cu ei și să plec singură. Mă duc în barul de lângă școală la un suc, dacă mai am bani. Când se face vreo 9 și ceva mă duc repede să iau autobuzul, apoi ajung acasă, stau pe facebook, blog, mess, se face 1, 2 noaptea, 3.. Adorm pe la 4.

That’s what really happens.