S-a spart un geam? Aa, era Ella pe-acolo..
S-a furat o geantă? Unde ziceți că era Ella?!
E gălăgie în clasă? ELLAAAAAA!!!
M-am săturat. Mereu trebuie să fie vina mea. Indiferent dacă sunt prin preajmă sau nu. Indiferent dacă la ora aia făceam cu totul altceva. Recunosc, zgomotele infernale din ora de matematică îmi aparțin în totalitate, dar de la asta până la a da vina pe mine când vă dispare un șervețel.. Mi se pare de-a dreptul penibil. Nu sunt ușă de biserică, dar din moment ce nu am nicio legătură cu dispariția prețioșilor voștri bani munciți, lăsați-mă în pace! Aveți vreo dovadă că v-aș fi furat eu lucrurile? Vreo persoană care să mă fi văzut? Așa credeam și eu. Am făcut multe chestii nasoale, dar asta nu înseamnă că mereu e vina mea.

De când n-am mai scris.. Nici măcar nu mai știu ce să scriu. Dau ”add new post”, scriu niște prostioare, apoi închid. Nu mi se pare că are sens ceea ce scriu și nu trăiesc o perioadă demnă de povestit cu lux de amănunte, și nici timpul nu-mi permite să mai scriu povești de dragoste pe care să le citească până și copiii de 11 ani, ceea ce mi se pare stupid, pentru că nu scriu despre droguri și sex pentru clasa a 6 a.

Și postul ăsta nu l-am scris ca să vadă X sau Y că nu le-am furat eu averile, ci pentru că mă deranjează să se dea vina pe mine pentru orice căcat, mai ales dacă n-am fost implicată.
La revedere !