Am sunat să facem o reclamație. Locuim într-un bloc liniștit, populat de pensionari și câini. Noaptea, în jurul orei 3-4, noi nu putem să ne uităm la Dan Diaconescu deoarece suntem deranjați de zgomotele infernale produse de tocurile cui a două adolescente ce locuiesc la etajul 4, și am vrea să depunem o plângere. De asemenea, s-a întâmplat ca una dintre fete să vomite o substanță cu o textură ciudată, ce semăna a vomă, în fața ușii mele. Eu, la 5 dimineața chiar nu aveam altă treabă decât să trag cu ochiul pe vizor, și să privesc procesul. Am fi mai mult decât mulțumiți sufletește dacă le-ați amenda familia celor două fete, de preferat cu o sumă de peste 20 de milioane.

Uhm, da. Vecinii mei dragi au făcut reclamație la poliție că noaptea ne aud vocea pe scară. E a.. mia oară când primim plângeri de la ei, chiar azi m-am certat cu o băbăciune doamnă în vârstă care s-a așezat lângă mine pe bancă și mi-a reproșat că fumez lângă ea. Că ea e în spatele blocului ei și că vrea să stea liniștită. ”Și noi tot în acest bloc locuim”, a venit replica mea. O tipă de lângă babă a început să râdă, că eu nu stau în blocul ăla, că n-am cum. Că ea o știe doar pe o fată de acolo, că ea cunoaște copiii din cartier. După ce i-am dat detalii despre acea fată, precizându-i că stăm la același etaj, a tăcut. A venit replica babei că ”te pomeni că tot voi oți fi aruncat carne pe geam ieri”. Cu ce o deranjează pe ea? Oare privea liniștită peisajul diurn și o halcă de carne i-a zburat prin fața ochilor? Ce trist, ce pot să zic..
Oricum, vecini tâmpiți. Încă n-au înțeles că poliția n-are ce să-mi facă.