Zi de căcat, vreme de căcat. N-am mers la primele 2 ore de info, nu de alta, dar am deja un 2 în catalog și îi place să fie ”single”. M-am dus direct la teză, aveam 5 lecții de învățat, din care nu citisem nici măcar una. Sinceră să fiu, nici nu știam din ce dăm teză, mă rog. Eram sigură că o să ne dea text la prima vedere, și așa a fost. În timp ce explica aia, eu repede pe Google. Dă-i și scrie, Ella, scrie jumate de pagină până te vede profa. Mi-a luat foaia, eu, plină de nervi, închid ochii și mă prefac că dorm. Oricum nu prea știam să scriu nimic la teză. Mă apuc dup-aia, fac exercițiile pe-acolo, vorbesc cu o colegă și-mi semnează profa lucrarea. Nu puteam să mă uit în jos, că se holba la mine. S-o ia dracu’ !
În timp ce mă chinuiam să descriu mai puțin obscen faptul că Bacovia era o labă tristă, afară a început să plouă în ultimul hal. Vreme de căcat, cum spuneam.
Mai am teza la mate și gata școala. Vară, tatiiii, mare, tatiiii, Costinești, tatiiiii. Răsărit pe plajă, beții.. nu mai descriu că deja mi-e dor de mare.