Mi-am activat și eu internetu’ pe telefon, că deh, mai are omu’ nevoie pe la o lucrare, o taină pe mess, ceva. Dau 3 euro pe lună și youtube-ul nu merge. Când dau click pe un videoclip îmi zice ”try again” și nu merge. Bullshit.
Am mers prima oară la Germanos, răspunsul tipului de acolo (ce am înțeles din el):
Tip: ”Intri pe ovi nu știu ce… ceva de Symbian”
Eu: Am Samsung Star (i-l arăt)
Tip: atunci intri pe site-ul de la Samsung și îți iei de acolo nu știu ce aplicație..
Eu: ce site?
Tip: … (n-am înțeles)
Eu: habar nu am, mulțumesc oricum.

În Mercur:
Eu: bună ziua, am activat internetul ăla cu 3 euro pe lună și nu-mi merge youtube-ul. Ce fac?
Tipă: suni la 1234 și tastezi 110(parcă) și vorbești cu un operator.

?!?! Adică, tu de ce căcat ești plătită dacă nici atât nu știi?!
Îmi bag ceva-n el de youtube. Nu că l-aș folosi exagerat de mult de pe telefon, dar mă deranjează să plătesc 3 euro pe lună și să nu meargă niciun site cu videoclipuri. De căcat! E vina Cosmoteului, cu cartela de Orange mă uitam la Fernando cât aveam chef.

Știu că nu-mi va răspunde nimeni, dar trebuia să mă descarc.