În primul rând, mor de somn. M-am trezit la 10 jumătate (!) ca să învăț la info. Am învățat. Aveam nevoie de un 8 ca să-mi iasă media 5. Cât am luat? 6. 6!!! 6 pe o lucrare cu o singură chestie greșită! Nu i-am reproșat nimic profului, oricum am media 8 pe primu’ semestru, deci, mi se rupe.
Mâine matematică. Ascultare din cine știe ce formule, ca să ”te trec”. Oricum l-am avertizat că dacă nu mă trece îi dau foc la casă. Și știu că pot să fac asta. Ultima oară când profa de română mi-a dat 4 că n-am avut tema eram la un pas de a vărsa acetonă pe ea. Și-apoi să-i dau foc. S-a băgat un coleg în fața mea și n-am mai reușit nimic.
Mai sunt câteva zile de școală, iar eu nu am în minte altceva decât vara, iar prin vară mă refer la mare. Ador marea. Chiar dacă am fost doar de 2 ori la mare, o dată la 7 ani și o dată la 15. Visez noaptea apusuri de soare și vara asta am de gând să fug la Costinești.
O să mă culc pentru că e deja 3 și mâine stau 5 ore la școală, azi am stat doar una și am ”bântuit” până pe la 12 noaptea, am febră musculară și n-am chef de nimic. Noapte bună.