Îmi merge youtube-ul pe Samsung Star, în sfârșit !!!
Specific că am mers la Germanos și tipul de acolo nu a știu ce să îmi spună. A zis că e problema telefonului, că nu știu ce. Eu i-am repetat că pe orange mergea, el o ținea pe a lui.
Acum m-am gândit puțin și am rezolvat singură marea mea problemă. Profilurile de internet de pe telefonul meu sunt: ”Cosmote internet”, ”Cosmote MMS”, ”Cosmote GPRS” și ”Broadband 3G”. Ultimul este cel care merge.
Am intrat în setările telefonului, la aplicații, media player, și acolo am ”descoperit” că telefonul meu era setat pe ”Cosmote internet”, deci era efectiv imposibil ca playerul meu să-mi deschidă vreun video, el fiind setat pe o conexiune de internet care nu mergea.
Sper să ajute pe cineva ceea ce am scris, acum merge cam orice videoclip de pe youtube.
Cu cartela de orange a fost altceva, că nu am setat eu conexiunea la net, dar la Cosmote am trimis mesaj ca să o activez.
Tipul de la Germanos a zis că nu există nicio setare de streaming, că streaming e decât la orange, deci, până la urmă, nu era problema rețelei, era problema telefonului, adică nu setasem eu ceea ce trebuia.
Încă o dată, mă iubesc.