Și.. aproape un an de când am blog-ul. Ce repede a trecut.. De fapt clasa a 10a parcă a zburat pe lângă mine, încă nu-mi dau seama cât de repede s-a terminat un an de școală..
Deși vremea ne cam joacă feste, e vară.
E timpul să ne facem de cap, să pierdem nopți pe afară, să mergem la mare..
E timpul să arătăm cine suntem cu adevărat.
Și da, știu că n-am mai scris de mult, probabil nici nu mai am cititori, dar ăsta e spațiul meu și-mi permit să mă descarc. Aș putea începe cu surpriza pe care mi-a făcut-o doamna de franceză, încheindu-mi media.. 7. Pentru unii poate e mult, dar pentru mine nu. Nu mă chinui cu școala și nici nu prea mă interesează notele, dar mi se pare absurd ca niște colegi care habar n-au să aibă medii de 8 și de 9, iar eu, care chiar mă descurc mai bine decât toți la un loc, să iau 7. Pur și simplu nu e corect. Ce contează că am chiulit de la câteva ore? Asta înseamnă că nu mă descurc să-i citest și să-i traduc un text? Nu așa se face, notele elevului nu trebuie să aibă nicio legătură cu absențele sau comportamentul la ore. Profu’ de mate nu m-a lăsat să copiez la teză și pe primul semestru mi-a dat 5 pe o teză de 8 (am copiat, evident) numai pentru că fac gălăgie la orele lui. Mi se pare absurd, dar, măcar acum am 2 case pe lista de incendiat, a lui și a profei de franceză. În rest am medii satisfăcătoare, la info am 4 dar 8-ul de pe primul semestru m-a salvat. Nu sunt corijentă și nici nu trebuie.
Nu prea mai știu ce să scriu, cert e că e vară și trebuie să trăim fiecare clipă. La maxim !