Mă trezesc la 10, dar mi-au venit în minte o grămadă de tâmpenii și simt nevoia să scriu.
O să mă plâng în postul ăsta, o să mă adresez oamenilor pe care, personal, îi numesc ”pișați”.
Ai o prietenă, da? Și îi faci cunoștință cu altă persoană. Brusc, se îndrăgostesc și nu te mai bagă în seamă. Nu că ți-ar păsa foarte mult, la o adică, nu pierzi o mare prietenie, pentru că dacă era vorba de așa ceva, persoana nu-ți dădea delete. Dar, gestul în sine.. E penal. Și mai penal e când persoana de care s-a îndrăgostit fosta ta prietenă se dă la tine, iar tu faci pe respingătoarea numai ca să-i faci lipeala prietenei amorezate, ca apoi ei să se combine și să uite de tine. Ce scenariu stupid, ce oameni de rahat !
Acum să dezbatem a doua temă, oamenii plictisitori. Nu, corectez, cuplul plictisitor. Te cheamă pe afară cu ei și se ling ca disperații, nu scot o vorbă, decât râd unul la altul și tu începi să te întrebi ce mai cauți lângă ei. Te întrebi cine greșește, tu, că nu pleci, sau ei, că sunt atât de nesimțiți încât nu te bagă-n seamă? Vrei să te ridici și să pleci, dar ești curioasă cât mai ține nesimțirea lor. Începi să te joci pe telefon și să asculți muzica la maxim în căști pentru că-ți vine să vomiți când îi auzi și, tocmai atunci, battery low. Îți suni repede cea mai bună prietenă și-i spui în ce situație penibilă te afli. Cuplul de lângă tine aude tot ce vorbești, dar nu pare să fie deranjat câtuși de puțin. În momentul în care ți se stinge telefonul simți că ți-a dat cineva cu ceva în cap. Îi ceri ”prietenei” tale un minut, apoi îți suni iar cea mai bună prietenă, dar de data asta le atribui cuvinte destul de jignitoare celor doi. Într-un final ei vor să plece, iar tu nu mai poți ține în tine și le spui că sunt cei mai plictisitori oameni de pe planetă și cei mai nesimțiți. Te cheamă pe afară ca să stai să te uiți în gura lor?! Cunosc destule cupluri cu care pot să mă distrez fără să mă simt în plus, dar ei fac parte cu siguranță dintre oamenii cu care n-ai vrea să-ți petreci timpul. Să nu mai punem la socoteală faptul că fosta ta prietenă se face de râs prin disperarea cu care se poartă/vorbește cu noul ei iubit. Sper c-ai să citești chestia asta, și, să nu mă suni curând. Presimt că mă vei suna oricum, pentru că ai nevoie de mine, dar eu n-am nevoie de oameni care, cum se combină, te lasă baltă.
Mă duc să fumez o țigare, sper să nu-și fi ascuns iar soră-mea pachetul.