E 1 septembrie. Afară e încă soare, dar, cum spuneam și anul trecut , n-are rost să ne mințim, seara-i frig și nu prea mai poți sta în pantaloni scurți și maieu.
A fost o vară extrem de ciudată. Din multe puncte de vedere mi-a plăcut mai mult vara trecută, poate pentru că atunci nu contau atât de mult banii, atunci ne distram și cu 150 de mii în buzunar, atunci aveam o gașcă mare cu care ne pierdeam timpul, atunci era mai cald.. Atunci chiar am depus efort ca să mergem la mare.
Vara asta, în afară de accident, care a fost cea mai nasoală parte, a fost simpatică. Dar nu o pot compara cu vara trecută. Vara asta am fost prea interesate de prietenii cu mașini și bani, care ne cumpărau tot ce aveam chef în schimbul unui zâmbet fals. Vara asta am cunoscut cele mai groaznice persoane, cele mai pe interes, cele mai.. nu știu. Am rămas tot noi.. noi 3. Soră-mea nu mai iese pe afară cu noi, nu mai stă toată noaptea..
Zilele trecute ne-am întors în vechiul nostru loc de distracție.. în centru. Pe-acolo, numai fețe noi. Tentative de Justin Bieber care poartă pantaloni mai mulați decât ai mei, fetițe de clasa a6a/a7a care nu uită niciodată să dea ”check in” pe iphonurile lor.. Specimene din-astea. Cu toate astea, ne-am distrat.
Sper ca vara ce va urma să fie perfectă din toate punctele de vedere. Până atunci.. mi-e dor..