Și alte căcaturi. Săptămâna asta dăm testele alea pe care domnu’ ministru sau ce rasa mă-sii e vrea sa le dăm ca să vadă el ce populație de ”deștepți” are Românica asta. Pariu c-o să fie mai rău ca la bac. Am dat și noi căcaturile alea de teste la 4 materii, mi se pare, dar au fost niște subiecte prea stupide și grele. Cel puțin la chimie și la mate, unde sunt super-paralelă. La franceză mi s-a părut ușor. La biologie râdeam de subiecte, făceam ”ala, bala, portocala” și încercuiam răspunsurile.
Momentan am ore de dimineață ceea e cât de cât de căcat, având în vedere că nu mai pot sta pe afară cât vreau, că, deeh, școală la 7 jumate, tati. Am ajuns să mă ia somnul la 10-11 seara.. Groaznic! În rest am toată ziua liberă dar nu prea am ce face.. nici să dorm n-am chef, decât beau suc, fumez, mai scriu ceva, mai stau pe net, nici vremea nu e bună, că dimineața-i frig de te caci pe tine și la 1, când terminăm noi, e prea cald. Plus uniformele. Mda, uniformele. Eu știam că se face mare scandal și îl apucă pe director nebuniile prin octombrie, anul ăsta se pare că din primele zile de școală a avut pretenții ca noi, elevi ai Colegiului Național bla bla bla, să purtăm cămăși albastre și pantaloni negri. Oare are fetișuri cu aceste două culori? Oare nevastă-sa le poartă în pat? JK. Ador albastrul, e culoarea mea preferată, dar nuuu, că domn-director vrea bleu deschis și, obligatoriu, pantaloni negri. În care îmi stă DEMENȚIAL, ce pot spune, la 20 de kg ale mele. Vorba vine. Chiar m-a dat afară când am avut o cămașă albastră (pe care btw, nu mi-o cumpărasem pentru școală, ci pentru că îmi plac cămășile, mai ales cele albastre) și blugi normali. Nu m-a deranjat atât de mult, dar mi se pare de căcat să pretinzi ca toată lumea să poarte aceeași culoare. Ar trebui să facă o regulă de genul ”fără haine de pițipoance”, pentru că ale mele colege de școală purtau blugi cu bile imense și sclipiciuri pe ei și maieuri decoltate și cu buricul gol care le expuneau șuncile. Aș fi de acord, dar nu uniforme. Tot ce ne rămâne de făcut e un protest, dar ai cu cine să vorbești? Din partea mea.. e perfect, tată, eu mă bag prima când vine vorba de revoltat, dar.. Mda, mereu e un dar. Și-acum să le crape cineva capul tocilarilor înainte s-o fac eu!!