Mi-e rău. Prea rău. Nu pot să beau, să mănânc, îmi vine să vomit. Ascult muzică care mă bagă-n filme nasoale, stau cu mâncarea lângă mine și nu am niciun gând să o arunc. Mi-e lene.
N-am chef de nimic. Îmi bate inima mult prea repede și jur că e de la starea asta de căcat.. Simt că îmi explodează, dacă m-ar speria cineva acum aș face infarct..
Mi-e prea rău și mă oftică tot, oamenii care mă înconjoară, nu mai suport nimic, nu mai suport pe nimeni, tot ce vreau e să plec, pentru că mi-a ajuns.. Lumea nu face altceva decât să mă enerveze, prin simple căcaturi pe care le fac.. Nu suport să mă calce cineva pe nervi când sunt deja nervoasă sau când nu mă simt bine. Nu suport.. nu pot să mă exprim. Sunt moartă de răcită, afară e îngrozitor de frig iar eu abia nimeresc tastele..
Oare-o să mor curând? Nu prea aș vrea, dar am avut o stare atât de nașpa în ultimele zile, mi-a fost rrrău.
Nu mai am nicio idee ce să scriu. O să inventez o poveste aiurea, poate îmi iese ceva.. Noapte bună..