Mi-am dat seama că am câteva chestii în comun cu mama, printre altele. Eu vorbesc destul de mult cu ea, îi povestesc multe chestii pe care alte fete de vârsta mea n-ar putea să le spună părinților, pentru că nu le-ar înțelege. Dar mama râde, în timp ce mă face ”nesimțită”, dar, așa, printre hohote de râs.. Și azi, în timp ce-mi făcea curat în cameră (mersi din nou, mamă) discutam despre fetele care stau cu tipi care le jignesc în ultimul hal, dar ele rămân cu ei, pentru că.. ”îl iubesc, fată”. Și am căzut de comun acord că niciuna din noi n-ar da doi bani pe un tip care ar înjura-o și ar face-o ca pe dracu’. Mi-a povestit cum un tip cu care trebuia să se mărite ea a sunat-o la 6 dimineața și i-a răspuns bunicu-meu la telefon, iar a doua zi a întrebat-o așa, mai ironic, ”Cine a fost tovarășu’ care mi-a răspuns?”, gen că maică-mea ar aduce băieți acasă, logodită fiind. Și atunci mama, fată deșteaptă, s-a ofticat și i-a dat.. papucii și verigheta înapoi. Chiar o admir la faza asta și nici eu nu aș putea sta cu un tip care să mă jignească, să mă amenințe, să mă înjure, bla bla bla. Iubire, iubire, dar ce MORȚII ei de iubire e aia, când, atunci când vă certați el începe să te numească ”târfă”?!?!
I DON’T GET IT !!!
Și, printre altele, mi-am dat seama că e super tare să fii ”single”. Faci ce vrei, nu te sună ”iubitul” în miez de noapte ”Unde ești?? Du-te acasă, că ne certăm”. Daaa, sigur, frate, de parcă eu sunt sclava și tu stăpânul..
Și revin la ideea mea că, decât să ai o relație cu un tip de genul ăsta.. pff, mai bine singură. Și revin și la cealaltă idee, că relațiile neoficiale sunt cele mai tari. Un fel de ”fuck friends”, cum ar spune englezii. Vă sunați când aveți chef, nu la ore fixe, puteți să nu vă vedeți o săptămână, să vă întâlniți și cu alte persoane, oricum tot unul la altul veniți, la urma urmei. Mda, asta e super-tare. Ca în ”No strings attached”. Mișto film.
Până una alta, o să-mi fac de lucru pe aici, că în oraș nu ies, sunt prea obosită. Mâine dorm cât am chef și nimic și nimeni n-o să mă oprească. Adios!