Știți ce am realizat? Că nu am atâția prieteni câți am ”anti fani”, adică oameni care mă detestă, fără a avea vreun motiv bine întemeiat. Și bine-mi pare, înseamnă că am știut să pun la punct pe cineva. Știți de ce nu mă suportă lumea? Pentru că spun lucrurile în față, pentru că critic, pentru că nu mi-e rușine sau frică să spun ce gândesc, pentru că nu sunt pupincuristă, ca majoritatea fetelor, pentru că niciodată n-am încercat să mă pun bine cu cineva, pentru că am refuzat destul de nepoliticos propunerile de ieșit la suc ale tipilor de pe chat-ul de pe facebook, pentru că de mică am avut tupeul să strig atunci când ceva nu mi-a convenit..
Și mă bucur de asta, chiar nu dau doi bani pe părerile altora, nu las pe nimeni să mă calce în picioare, dacă cineva se ia de mine îi răspund, indiferent de cine ar fi persoana, nu tac în fața nimănui, nici măcar în fața alor mei, nu îi permit nimănui să facă mișto de mine, iar dacă cineva e deranjat evident de existența mea poate să se ducă fix la dracu’, pentru că mi se rupe de ceea ce vor ei.
Simțeam nevoia să spun asta!