Din categoria ”ce nu suport” enumăr următoarele:

-prietenii falși aka în față te idolatrizează, pe la spate te critică
-”băEțașii” care te amenință că te bat pentru că nu vrei să ieși la un suc cu ei
-pițipoancele. Nu e NIMIC sexy la botul vostru roz de rață!
-analfabeții. O limbă aveți, și nici p-aia nu știți s-o vorbiți!
-pupincuriștii!!!
-oamenii care te înjură și te fac ca pe dracu’ și a doua zi se bagă-n seamă aiurea
-”fetițele”, aici trebuie să-l dau exemplu pe ”dragul nostru coleg” Cipere, care i-a spus maică-sii că este terorizat de mine și de prietenele mele
-fetele care stau în curu’ iubiților aka ”nu merg niciunde dacă nu merge și EL!”
-oamenii de genu’ ”hai să ieșiiiiiiim!”, și când ești gata să ieși, ”uhm, știi, nu mai pot să merg!”
-fete care au niște poze făcute la o agenție de modele și se cred vedete internaționale
-cățelușii profesorilor (sper că citești asta, Rareș)
-mahalagioaicele care vin la tine cu figuri de genul ”FĂĂ, LINGEA-M-AI ÎN CHIIIZDĂĂĂ!”
-oamenii care te amenință ”când te prind, te calc pe cap”, și când dai nas în nas cu ei își continuă drumul
-oamenii care au ceva cu tine, dar n-au tupeu să comenteze ceva, așa că sună ”ajutoare”

Uhm, uhm. Urăsc tastatura asta. Îmi vreau Toshiba înapoi, chiar dacă se încingea la 100 de grade. Mi-e și lene să continui lista cu ce nu suport, e extrem de lungă și presimt că-mi vor ”sări-n cap” diverse persoane care se vor simți. Dar nu am scris asta pentru cineva special, excepție fac cazurile celor doi colegi de-ai mei, și sper să citească.
În altă ordine de idei, abia aștept următorul episod din TVD!!!