Nu știu să merg pe role, nu mi se pare interesant. Nu mai spun de skate. Habar nu am să înot, nici să mă dau cu skiurile. Sunt singura? Singura care nu suportă distracțiile astea ”de sezon”?
Iarna mai e cum mai e, dar vara..
Vara toată lumea se plimbă cu rolele/bicicleta/skateu’. Toată lumea merge la ștrand. Mie nu-mi place la ștrand. Nu mă tentează ideea de a îngheța în apă rece, în timp ce niște ”random guys” mă trag de picioare pe sub apă. Nici ideea de a veni cineva pe la spatele meu și a mă ”băga la fund”, pentru că 1. habar n-am să înot și 2. nu știu să-mi țin respirația, 3. nu suport când îmi intră apă-n ochi și 4. mi-e foarte greu să respir după ce ies din apă. Prietenelor mele li se pare distractiv. Să stai frumos în apă și un tip să te arunce cu totul, ba chiar să te împingă, să nu poți ieși, iar când reușești să ieși, să te arunce iar, și tot așa.
Mhmm, încă o chestie. Nu-mi plac ”water fights”. E ok să arunci un pahar de apă, na, dar sticle întregi? De apă rece, în ochii mei? Nici asta nu e pentru mine. ”Te răcorești”. Mersi, mă răcoresc bând o Cola cu gheață, keep your stupid water for somebody who wants it.
Nu suport nici bătăile cu bulgări. Vine un labă tristă ăsta, ia zăpadă de pe jos.. mă, și măcar dac-ar fi curată, da’ e și cu nămol, că deh.. și îți distruge tot machiajul, părul, etc. Băi, jegurilor? Voi judecați măcar puțin? ”Uite, coaie, am frecat-o p-aia! Ha, ha”. Evident că e singurul mod în care reușiți să frecați o fată, dacă mă-nțelegeți. Și vă urez norocul de a da peste una ca mine, care să vă tragă și-o palmă/flegmă.

Mda. Simțeam că mă maturizez. Se pare că nu e așa. Azi n-am fumat deloc.. ce zic eu azi, de pe 25 decembrie, ora 4:00 AM nu am mai fumat. That’s kinda good. Abia aștept să adorm, ca să mă pot trezi, ca să pot ieși afară, ca să pot fuma, mda.