Cu riscul de a primi zeci de mesaje amenințătoare pe facebook și sute de înjurături aici, doresc să scriu astăzi despre ”repărași”.

Mă refer strict la adolescenții revoltați care au impresia că versurile lor vor schimba lumea, sau că vor ajunge vreun pui de Eminem.

Acum, pe bune. Ca să faci versuri trebuie, în primul rând, să ții cont de câteva lucruri:

1. dacă vrei ca versurile să rimeze, nu arunca două cuvinte care nu au nicio legătură, gen:
Nu vreau s-ajung în rai, mănânc mucegai

2. nu scrie despre ceva cu care n-ai nicio treabă
Am crescut în cartier, la colț de bloc, cu heroina-n venă

3. când vezi că toată lumea te ia la mișto, ascultă-ți încă o dată ”muzica”

4. nu oricine are ”voce”. Majoritatea par a fi strânși de ouă când ”cântă”

Sigur, ar mai fi o grămadă de ”reguli”. Aș putea posta ”versuri” scrise de acești repărași, dar nu vreau să mă aștepte la colț și să-mi vâre un cuțât în ficat. Am primit și amenințări din partea unui ”mc” de șaisprezece ani, dar nu mi-am luat-o până acum. Se pare că este ocupat, lucrează la ”primul album”.
Îmi scuzați ghilimelele, dar nu se poate spune că ei fac versuri. Pentru că, jur, la grădiniță scriam chestii cu mai multă logică. Măcar versurile aveau rimă, RIMĂ, verde-pierde, nu cer-șmecheri, cum am văzut că ”o dau ei”.

Majoritatea lumii le spune să-și dea foc, că nu sunt buni de nimic. Dar au ”prieteni” care-i susțin. Păi, frate, prietenii sunt primii care ar trebui să le spună ”BĂ, DAR TU TE-AI AUZIT?!”. Dar nu, îi pupă-n cur, le cântă-n strună, le dau apă la moară să nu ”se lase de meserie” și să continue să ne violeze urechile, pentru că suntem curioși din fire, și dăm play. Mare greșeală !

Și ne mai faceți de râs și pe unde nu trebuie, după ce că sunte bătaia de joc a întregii lumi. Cu asemenea oligofreni care ”ne reprezintă”, cred și eu. Iar sutele de dislike-uri de pe youtube ar trebui să vă dea puțin de gândit. Că dacă tu ești bun, ești apreciat. Dacă ești vai de capul tău, ești huiduit.

A, da, încă ceva. Acești repărași nu știu să primească un sfat. Tu poți să-i spui ”frate, nu ești bun la asta, nu are sens să continui ceva cu care ești paralel”, că el te va lua la înjurături la modu’ coaie cine pula mea esti tu sa imi spui mie ce sa fac?fac ce imi place nu ti-a cerut nimeni parerea te bat de te caci pe tine!. Serios.

Mai am multe de spus dar mi-e somn. Abia aștept să-mi sară cei care se vor simți în cap!