Dacă v-am lăsat impresia că toate postările de pe blog-ul meu sunt extrem de serioase, atunci să-mi fie cu iertare! Primesc tot felul de comment-uri la postări ”la mișto” în care sunt făcută ”zdreanță profitoare”, pentru că glumeam eu mai demult pe tema ”vreau să-mi fac un prieten da’ nu găsesc” și, mai în glumă, mai în serios, dar mai mult în glumă, menționam că am pretenția să mă scoată în oraș și să-mi plătească berea. Și vine un nene și mă face ”târfă”, că aș fi zis eu că nu-mi doresc un băiat care să pișe ochii atunci când ies cu altcineva.
Deci, nenea ăsta băgăcios, care nu poate înțelege când o postare e făcută la mișto, în mod normal te-aș fi înjurat, dar sunt mai presus de atât, așa că o să-ți explic frumos și clar: postarea e veche, LA MIȘTO, pentru că eu nu caut relații, nu mi-am dorit, nu îmi doresc și nu-mi voi dori în viitorul apropiat așa ceva.
Aviz amatorilor care comentează aiurea!