Azi vorbim despre labagii. Pentru că sunt sătulă eu de cât căcat mănâncă unii.
X o cunoaște pe Y. I se pare simpatică și vrea să se dea la ea. Y îl respinge. X se apucă și spune restului alfabetului că a futut-o pe Y. /X o cunoaște pe Y. Se ceartă și începe să spună restului alfabetului că e târfă.
Z nu o cunoaște pe Y. Z a auzit de la X că Y e parașută, că au dus-o țiganii la pădure, a luat la muie în baie în nu știu ce club etc. Z se întâlnește cu Q. Q o menționează pe Y. Z îi spune lui Q că Y e curvă. Q crede pentru că așa a auzit Z.

Sunt mii de scenarii de genul. Cert e că se mănâncă căcat cu găleata în zilele noastre. Cică suntem în secolul 21. Sexul e subiect tabu, dacă faci sex, ești târfă, dacă nu faci sex…ă…ești tot târfă pentru că un labagiu pe care nici măcar nu-l cunoști a auzit că

Și trist e că poate îți place de Y, poate vrei să-ți fie prietenă, dar, cum te apropii de ea, încep X și Z ”COAIE, TU TE DAI LA ASTA? ASTA E TÂRFA ORAȘULUI!”.

Și da, normal că se vorbesc chestii din astea și despre mine, că poate altfel nu mi-aș mai da silința să scriu atât. Bine, că eu nu prea ”pun la suflet” aberațiile unor labe triste care nu au și ei parte de chizdă și care se laudă încolo și încoace că au făcut ei nu știu ce. Chiar mă amuză să aud aberații despre mine, că m-aș fi futut cu X, că m-au lăsat țiganii la pădure că n-am vrut să mă fut cu ei, etc. Și culmea e că niciunul, dar absolut niciunul dintre labagii ăștia care mă bârfesc pe la alții nu are treabă cu mine, dar.. a auzit și el.

Și mai trist e că lumea nu înțelege ce înseamnă să fii târfă. Înseamnă să oferi servicii sexuale în schimbul unui lucru material, gen bani, mașini, ăăă.. bonuri?!
Asta înseamnă să fii târfă, nu să faci sex fără să ai o relație, pentru că, dragi cititori, ce sunt relațiile? Scrie în vreun act că ești legat pe viață de persoana aia? Nu. E doar o exprimare pentru ”mă fut cu el dar nu vreau să mă creadă lumea târfă așa că SUNTEM ÎMPREUNĂ”. Aveți o gândire de căcat. Folosiți cuvinte fără a le cunoaște înțelesul, pe orice fată pe care nu o suportați o numiți ”parașută” etc.

A, da, sper ca măcar unul dintre lăbarii care spun pe la toată lumea că m-au futut/mi-au dat la muie/au auzit că X m-a futut/că mi-a dat la muie să citească asta, și cu ocazia asta să le comunic că mă piș pe ei, că mă doare pe mine fix în cur de ce vorbesc ei, până la urmă nu am nevoie de prietenia/de laudele lor. Cine vrea să mă cunoască, mă cunoaște, cine nu, n-are decât să inventeze căcaturi despre mine! V-am scuipat!