Hai să vorbim despre javrele maidaneze și despre românii care au luat la muie de vreo două săptămâni, să zic.
M-a întrebat cineva dacă sunt pro sau contra eutanasierii, așa că, hai să satisfacem curiozitatea anonimilor și să-mi dau și eu o părere despre rahatul ăsta.
Nu maidanezii sunt problema acestei țări. Oamenii sunt de vină. Din cauza conducerii de tot căcatul am ajuns să avem trei sute de mii de maidanezi pe străzi. Din cauza oamenilor care le dau mâncare și a celor care-și lasă cățelele pe străzi să le fută maidanezii și apoi aruncă puii. Deci, eutanasierea cățeilor nu va rezolva problemele economiei, ale turismului, etc. Va rezolva pur și simplu ceva ce nici n-ar fi trebuit să existe, nu vom mai avea câini pe străzi.
Continui prin a-mi băga pula în gura ONG-urilor și în cea a apărătorilor javrelor. Luați o muie metaforică din partea casei. Sunteți cretini. Ieșiți pe străzi cu pancarte imbecile, sunteți deranjați că vor să omoare câinii, de ce nu și oamenii?! Bă, zoofililor, dacă tot sunteți așa revoltați, adoptați-i! Luați fiecare câte un maidanez și creșteți-l în garsonierele voastre! Aaa, așa nu vă mai convine, ă? Mâncați-le cozile alea râioase! Nu îi vreți în casă, foarte bine, noi nu-i vrem pe străzi. E o soluție barbară? Dar ce ați vrea, să le facem adăposturi? Câte adăposturi pentru 300.000 de câini? Asta e viața, treceți peste, vă dau eu un os să vă consolez.
Nu văd cu ce ar face rău eutanasierea. Da, v-ați atașat voi de javrele murdare din fața blocului și vreți să le mângâiați când veniți acasă, un motiv în plus ca să le luați în morții voștri în casă.
Am ajuns să ne fie frică să mergem pe stradă, în pula mea, în ce țară a U.E. mai vezi așa ceva? Parcă am trăi în junglă. Repet, uciderea câinilor nu ne va face o țară mai dezvoltată, dar e un pas înainte. Trebuia făcută de mult, asta e viața. Pe mine nu mă deranjează atât de mult câinii cât mă scârbesc cei care le iau apărarea. Merg pe stradă și o babă scofâlcită stă pe banca blocului și un maidanez jegos începe să mă latre, așa că încerc să-l alung. Și, ce zice baba? „Lasă-l, mamă, că nu mușcă!”. Mă piș pe tine, fă! Ia-l și adaugă-l la colecția de pisici care-ți populează garsoniera.
Oh, și să nu uităm de revoltații de pe facebook. Tocmai ce am văzut o proastă care susține că nu suntem în Germania lui Hitler să exterminăm ceva doar pentru că nu ne place. *facepalm*. Permite-mi să te fut în gură. CUM PULA MEA POȚI COMPARA VICTIMELE LUI HITLER CU NIȘTE CÂINI DE CARE NU MAI AI LOC PE STRADĂ? Câinii ăștia te mușcă, în morții tăi de sclifosită, te sfâșâie, că nu toată lumea umblă ca tine, de acasă până la Mall și înapoi, cu taxiul. Și când te-o sfârteca un pui de maidanez, din ăla de îi faci tu poze ca să le pui pe Instagram, și vei lua un pui de rabie, atunci să te văd cum le mai iei apărarea. Ești tu pizdă deșteaptă? Luminează-ne! Nu a zis nimeni că e cea mai mișto soluție, dar e singura. Vrei adăposturi? Donează-ți tu banii de pantofiori cu toc și invită-i, Măria Ta, pe toți care te susțin să facă la fel, și, baam! Problem solved. Da’ e prea mult de muncă, nu? E mai ușor să-ți șadă curul pe un scaun ergonomic și să postezi cretinisme pe facebook, ă? Tu meriți să fii eutanasiată înaintea javrelor. Ești mai javră ca ei. Spui că ești de partea lor, SPUI, foarte revoltată, FĂ ceva!
Să-mi iertați limbajul trivial, știți că sunt o domnișoară elegantă care nu se exprima așa vulgar, dar m-a scos din sărite o pizdulică ce mi-a sărit în ochi prin news feed.
Cum a zis și Teo când voiați Poliția Animalelor, voi vreți poliția animalelor drăgălașe, pe șobolani cine-i apără? Mare dreptate are. Dacă se propunea eutanasierea șerpilor, nu mai erați tari în gură tastatură. Că șerpii te pot omorî, nu? Că ei nu sunt adorabili și nu te poți juca cu ei.
Încă o dată, muie sistemului, dar, în special, muie vouă, ipocriților!

P.S.: nu-mi pasă că a murit un plod de 4 ani. Nu lași plodul de 4 ani să intre pe proprietăți private și să se joace cu câinii. Am fobie de câini de când mă știu și mereu mi-am dorit să fie eutanasiați.